- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- 3D nyomtatás
- Hisense LCD és LED TV-k
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- iPad topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
-
PROHARDVER!
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#80258688
törölt tag
Sziasztok!
Eddig én is csak a hozzászólásokat és a véleményeket olvastam,de most szeretnék én is 1-2 gondolatot hozzáadni a fórumhoz. (én is mate 20 pro tulaj vagyok).
Sajnos nagyon sok ember érintett a kijelző zöldülés problémában, ami tényleg nagyon dühítő,de nem katasztrófa mindenre van megoldás. Azzal hogy itt egész nap panaszkodunk attól nem fog a hibás kijelző magától megjavulni. Más gyártónál is előfurdult ,és a jövőben is lesznek ehhez hasonló esetek. Nem azért írom hogy a Huawei-t védjem.
Van elég sok opció a hibás készülékek cseréjére.
Ha webshopon keresztül rendelted akkor 14 napon belül visszaküldhető a termék.Pénzt visszakapod vagy cserélik másra stb...
Ha pedig az 3 napon belül jelentkezett a hiba akkor is cserélik a telót.A 14 nap eltelte után pedig nincs olyan gyártó aki bemondás alapján és bevizsgálás nélkül cserélné a telefont.
Közleményt már adott ki a Huawei ami azt tartalmazta hogy az érintett készülékeket cserélik bevizsgálásuk után ha beviszed vagy elküldöd egy Huawei szervizbe. Szerintem ennél több infót már nem fognak adni ,én nem várnék több közleményre. Tudnak a problémáról és szerintem a csere max . 1hetet vesz igénybe.
Szerintem elég korrekt az ajánlat.
Apple sem cserél láthatatlanban minden problémás eszközt. Ott is bevizsgálják 3-7nap és kapsz másikat.
Az ügyfélszolgálatra való írogatás véleményem szerint időpocsékolás ,amíg a választ várod lehet addigra már cserélték volna.
Egész nap ezen problémázni unalmas ,aki érintett ez ügyben küldje szervizbe ,más választása nincs.
Ez a véleményem ,most aztán lehet szidni. 😄
Üdv Peti
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- 3D nyomtatás
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Diablo IV
- EAFC 24
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest