- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Home server / házi szerver építése
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS notebook topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
Hirdetés
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
ma Merőben szokatlan lenne, ha a Samsung nem Qualcomm vagy Exynos szettet használna a prémium termékvonalon, de a Geekbench szerint mégis ez lehet a helyzet a Tab S10+ esetében.
-
PROHARDVER!
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#80258688
törölt tag
Sziasztok!
Eddig én is csak a hozzászólásokat és a véleményeket olvastam,de most szeretnék én is 1-2 gondolatot hozzáadni a fórumhoz. (én is mate 20 pro tulaj vagyok).
Sajnos nagyon sok ember érintett a kijelző zöldülés problémában, ami tényleg nagyon dühítő,de nem katasztrófa mindenre van megoldás. Azzal hogy itt egész nap panaszkodunk attól nem fog a hibás kijelző magától megjavulni. Más gyártónál is előfurdult ,és a jövőben is lesznek ehhez hasonló esetek. Nem azért írom hogy a Huawei-t védjem.
Van elég sok opció a hibás készülékek cseréjére.
Ha webshopon keresztül rendelted akkor 14 napon belül visszaküldhető a termék.Pénzt visszakapod vagy cserélik másra stb...
Ha pedig az 3 napon belül jelentkezett a hiba akkor is cserélik a telót.A 14 nap eltelte után pedig nincs olyan gyártó aki bemondás alapján és bevizsgálás nélkül cserélné a telefont.
Közleményt már adott ki a Huawei ami azt tartalmazta hogy az érintett készülékeket cserélik bevizsgálásuk után ha beviszed vagy elküldöd egy Huawei szervizbe. Szerintem ennél több infót már nem fognak adni ,én nem várnék több közleményre. Tudnak a problémáról és szerintem a csere max . 1hetet vesz igénybe.
Szerintem elég korrekt az ajánlat.
Apple sem cserél láthatatlanban minden problémás eszközt. Ott is bevizsgálják 3-7nap és kapsz másikat.
Az ügyfélszolgálatra való írogatás véleményem szerint időpocsékolás ,amíg a választ várod lehet addigra már cserélték volna.
Egész nap ezen problémázni unalmas ,aki érintett ez ügyben küldje szervizbe ,más választása nincs.
Ez a véleményem ,most aztán lehet szidni. 😄
Üdv Peti -