Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    válasz Integra #12967 üzenetére

    Én már pedzegettem ügyfélszolgálaton, hogy érzésem szerint nem teljesen korrekt eljárás kizárni bizonyos felhasználókat bizonyos szolgáltatásokból, hiszen nem kötelességem T-Mobile által forgalmazott készüléket használni, és sokan vannak, akik számot hordoztak. Persze tudom azt is, hogy a készülék eladása, illetve a rá vállalt hűség azért elég jelentős és fix bevételhez juttatja a szolgáltatókat.

    Egyébként érdemes lenne ebben az ügyben egy közös beadványt megfogalmazni a Hírközlési Hatóság, illetve a Fogyasztóvédelem felé (előbbi felügyeleti szerve a szolgáltatónak, utóbbinak azért, hogy tudjanak róla :) ).

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák