Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cqr

    aktív tag

    válasz Abu85 #35 üzenetére

    [első bekezdés]
    Igen, a 'big picturet' tekintve érthető, hogy miért erre ment az nv, sőt elméleti teljesítményt tekintve nagyon kézenfekvő megoldás.. csakhát. Játékokat tekintve lehet generálni olyan igényeket amikkel meg lehet próbálni eladni a négy magot (physx . d) de azért nem a játékok a zászlóshajói a több cpu magon való skálázódásnak (pc-n is milyen hosszú időbe telt amíg érezhetővé tudták tenni).

    [második bekezdés]
    A (tb)dr-direct rendering az valamennyire nekem is megvan : ), de biztos vagy abban, hogy a direct render arányaiban jobban szenved triangle throughput-ot tekintve, mint shader heavy tartalom esetén? Biztos van olyan setup, amikor a tbdr előnybe kerül, de legalább is a gyakorlati háromszög áteresztő képességet mérő tesztek sztem nem részesítik igazán hátrányba a direct rendert. Mindenesetre tegra esetén szinte bármely tesztre igaz, hogy a pvr,adreno arch-okhoz képest folyamatosan veszít az előnyéből amint az effektek/árnyalók szerepe nő.

    [negyedik bekezdés]
    Kár, hogy nincsenek ilyen adatok, pedig nem lenne olyan lehetetlen kimérni (egy dev boardból pláne).

    #39: Miután mostanában az apple csak két évente fejlesztette a gpu-t, ezért lehet hogy nem annyira elrugaszkodott a választás. Az hogy nem akkor csinálták mikor növelték a felbontást az persze nem tűnik logikusnak, de hát valószínűleg nem akartak mindent egyszerre.. : d

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák