- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Projektor topic
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen széket vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- GoPro Topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Delta Force: Hawk Ops - Jövő hónapban jön a PC-s alfa teszt
gp A belsős keleti próbák után végre a nagyközönség szerencsésebb része is belenézhet a játékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt azért valamivel egyszerűbb lesz a dolog, mármint a program támogatását tekintve. A több cpu magon való skálázódással már aránylag sok az elméleti tapasztalat, ami a PC-s bevezetésnél nem volt általános. A másik dolog, hogy nem csak az NV megy erre. Ez egy fizikai kényszer, mert van egy dark silicon jelenség, amit több maggal kezelni lehet. Nem végtelenségig, de aránylag jól kizárható a probléma. 2013-ra eléggé általános lesz a négy ARM mag a SoC-okban, és ez elsősorban a dark silicon miatt történik. A fejlesztőknek pedig le kell követni.
Félreértettél, vagy csak rosszul fogalmaztam, mindegy. Megpróbálom még egyszer. A Tegra esetében mindkét általad felvázolt esett külön probléma. A triangle throughput direct render miatt, míg a shader heavy környezet azért, mert a Tegra IGP-je a fragment shaderekkel emulálja a blendinget. Ha növeled a programodban a fragment shader terhelést, akkor az nyilván több erőforrást követel, de eközben a Tegra számára még a blending emulálása is szükséges ugyanazokon az erőforrásokon. Ez okozza a visszaesést a többi architektúrákhoz képest, amelyek amúgy a blendinget direkt ROP-okkal kezelik emuláció nélkül. Az NVIDIA választása egyfajta kényszer is. Azért a mobil IGP-k esetében kell a tapasztalat. Az NV-nek ez az asztali szintről van meg, vagyis a mobil megközelítésük is eltérő. Ez természetesen bizonyos helyzetekben előny, míg máskor hátrány (a hátrány részét azért érzed jobban, mert a konkurensek jó ideje itt vannak ezen a piacon, és a programokat ezekre írják ... a Tegra IGP-jét nemrég ismerték meg). De ezt te is látod, hogy a Tegra IGP-je a működés szintjén mennyire eltérő. Nem mondom, hogy az NV kiváló munkát végzet, de azt sem hogy rosszat. Nem egyszerűbb a nulláról összerakni egy mobil igényekhez igazodó IGP-t. Sokkal kifizetődőbb volt elővenni a GF 7-et és mobilosítani amennyire csak lehet. Az eredmény tekintetében jónak mondható a rendszer. Nem kiváló, de nem is rossz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Elsődlegesen a négy processzormag előnyeit ecseteli az NVIDIA.
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Toyota topik
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
- Melyik tápegységet vegyem?
- iPhone topik
- Anime filmek és sorozatok
- PSti: A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- Politika
- További aktív témák...