Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    Jah. Olyan mint ha a merci kihozna egy szériát 2,5 helyett 1,4-es motorral, és bejelentené, hogy a forradalmian új ''green engine'' technológia miatt 40%-kal kevesebb benzint eszik a cucc.

    Ez nem előre, hanem vissza lépés, és senki ne kezdje el magyarázni, hogy a PMR miatt majd kevésbé lehet érzékelni a sebességbeli különbséget, meg, hogy ebbe a szegmensbe ennyi is elég.

    Azért az eszem áll meg az ilyen húzásoktól.

    Dchard

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

  • dchard

    veterán

    Itt nem arról van szó, hogy van aki a sebesség oltárán beáldozza a megbízható működést, a melegedést, meg a zajt.

    A passzív gépemben ugyanis a merevlemezek a leghangosabb alkatrészek.

    Ennek ellenére a megoldást nem abban látom, hogy lassítjuk a meglévő komponenseket, miközben így is ez a részegység fogja vissza a teljes sebességet. A valóság az, hogy 5400RPM-es vincsik 5 éve is voltak, és ez számomra pont azt a technológiát tükrözi marketing rizsával megspékelve. Az 6 éves 5400RPM-es Quantum vinyóm ugyan jóval halkabb, meg kevésbé is melegedik, mint a 250-es Samsungom, mégsem érzem a haladás irányának azt, hogyha visszaváltanék egy olynra, még akkor is ha a tárkapacitása nagyobb, és a sebességet kivéve minden paramétere kedvezőbb.

    Ha nem képesek az acéltárcsás technológiából többet kihozni, akkor kezdjenek bele más fejlesztésbe, úgy mint a Samsung meg a Hitachi.

    Dchard

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák