Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • delta9

    senior tag

    válasz erdoke #34 üzenetére

    ez az elmélet is erősen sántít. ugyanis az akusztikus hangszerek és az ének esetében az erősítő csak egy láncszem, nem emelheted így ki, és legalább annyira fontos a mikrofonozás, komp, eq, a helyiség kialakítása, stb. lehet csöves a mikrofon, az elöfök, a leveling amlifier a compressor, és az EQ. ezeket a láncokat össze kell válogatni, az adott elöadó vagy hangszer hangjához megfelelöen. tehát nem az erősítő, ill nem csak az erősítő fogja meghatározni azt, h az eredetivel mennyire tudsz hasonlót hangképet előállítani. (csöves mikit még néhány esetben kompresszálni sem kell(!), ének esetében meg elve nem nagyon jöhet szóba nem csöves mikrofon, mert nincs. ill ami van, az broadcast.) a témában tovább az absolute.hu, v hangmester.hu.

    az elektronikus zene alatt pedig, de gondolom ezt te is tudod, csak szőrszálhasogatsz :) a digitálisan előállított, ill samplerezett hangot értettem.

Új hozzászólás Aktív témák