Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PPeter

    addikt

    válasz erdoke #10 üzenetére

    A support nemcsak a garanciális eljárást foglalja magában. A kereskedő hülyeségét, akitől vetted, talán nem a gyártón kellene leverni. Ha hivatalos disztribútoron át vették volna ők, pár nap alatt cseredarabot kaptak (és kaptál) volna.

    Nem tud kevesebbet a PX-740A, mint a BenQ 1640. Ugyanolyan jól ír. Ugyanolyan jól olvas. A BenQ tesztelőprogram futtathatósága a PX-740 esetén nem az író tudásán múlik és ezt te is tudod.

    Nem a BenQ állja a Plextornak a garanciát, nem a BenQ adja el az írót a Plextornak, hanem ugyanattól a Philips konzorciumtl veszik mind a ketten. A 2 év garancia a Plextornál meg úgy is érvényesíthető, ha kereskedő, akitől beszerezted, időközben megszűnik (erre való a közvetlen RMA lehetőség és nem arra, hogy mindenképp élj vele, ha gond van az íróddal, szerintem alapból félreérted ezt a szolgáltatást).

    Én nem vagyok érzlemileg elfogult a Plextorral szemben, ha igen, akkor csakis magam felé - ha kifelé is az lennék, akkor mindenkinek Plextor írót ajánlanék, márpedig elsők között szoktam minden más írót megvenni, tesztelni és - ha jó - ajánlani, ezt te magad is tudod.

    ''...ne vegyen valaki Plextor írót drágábban, ha egyszer egy lebutított BenQ-t kap''

    Ez a baj, hogy folyamatosan valótlant állítasz. Ugyanis nincs lebutítva. Sőt, még mindig az a helyzet, hogy a Plextor 1.01-es firmware változata jobb, mint a 1640-es firmware-je.

    PPeter - Privátokat van hogy hetekig nem olvasom. Éjszaka és vasárnap ebédidőben ne hívjon senki a DVD-írós problémájával, köszi! A BURN.HU már nem az én oldalam!

Új hozzászólás Aktív témák