Hirdetés

Aktív témák

  • engusz

    veterán

    válasz rudi #33 üzenetére

    Szvsz. a PR az aminek lennie kell. ''Ez a mosópor jobban mos, mint a többi!'' Nem kezdik el részletezni, hogy milyen anyagokból áll össze az a termék. (Persze a reklámokban még sok más butagás is van.)

    Valóban jobb lenne egy olyan hír, ami feltár mindent. De mostanában eléggé divat. A játékokkal is így húzzák fel az ember agyát. Először egy-két kép, majd egy rakat. Jön a videó, kikerül egy beta (vagy alpha) változat, majd kínkeservesen, késéssel, jön a teljes verzió.

    Szerintem, ha lenne ''kézzel fogható'' anyag, arra is jönnénak a hasonló megjegyzések. Bár sokkal meggyőzőbb lenne és nem csak üres PR szövegnek vagy semmirevaló hírnek tartanánk a kis olvasmányt.

    Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

Aktív témák