- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
Mivel nem vagyok eleresztve anyagilag(dákmunka+ ösztöndíjből lett a kicsike) pont ez idegesít. Megvettem hű de jó, nfs:u már nem volt sebességbajnok, halo is elég lassúcska. Remélem javítanak a grafikus motorokon, de a szofverfejlesztők meg inkább a bika hardverre várnak gondolom, hogy ne kelljen annyit programozni(ugye doom3-ban J. C. szegény jó pár éve programozgat) Valami egyszerűbb fejlesztői környezet kéne ide, mint az xboxon és ps2-őn(mindkettőt utálom, de egy játékot sokkal gyorsabban tudnak a konzolokra megírni ha jól tudom), ami maxon kihajtja a rendszert ha kell.
-
rudi
nagyúr
igen, gyorsabb volt. de most ami DX9 alatt nem megy az lehet, hogy OpenGL alatt sem olyan jó. Ezt indokolná az is hogy miért nincs még DoomIII és az is hogy elvileg a legtöbb shader programozási nyelv tud fordítani DX-be és OGL-be is. Kétségtele hogy OGL tud NV-specifikus golgokat is.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
LordX
veterán
Eltekintve a hátráltatástól, mert az kicsit megfoghatatlannak érzem - Gabe Newell (jól írtam?) pl azért is PS2.0-s progit ír.. - két kérdés:
Ha ugyanaz a kép és gyorsabban fut (akár még ATI-n is, mivel a kisebb shadert az is gyorsabban futtatja), akkor üldözendő?
Minek használjon a programozó lassabban futó PS 2.0-t, ha az 1.1-es is megfelel? -
faster
nagyúr
Nem írtál marhaságot.
if you're only doing 4 texture lookups and
8 map operations and you're not doing a dependent texture read, then use
PS-1.1 up to 1.3 version. If you're doing some dependent operations and
you can fit within 1.4 shader, then use that and, if you're doing lots of
dependent operations, then use, only then use pixel shader 2.0.
[L]http://developer.nvidia.com/docs/IO/10878/ChinaJoy2004_OptimizationAndTools.pdf[/L]
Aktív témák
- MSI GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X 384bit (RTX 3090 SUPRIM X 24G) videokártya
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming