Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga997

    őstag

    válasz proton #8 üzenetére

    A hálózaton belüli átirányítás csak abban az esetben nem igényel plusz hálózati erőforrást (a normál híváshoz képest), ha az átirányítás célját ugyanaz a kapcsolóközpont (MSC-VLR) kezeli, ahol maga a hívásátirányítást igénybe vevő illető lenne. Plusz jön ehhez még egy pár dolog, pl minden egyes esetben meg kell vizsgálni, hogy a hívott szám nem hordozott-e, hiszen ma már bárki lehet ''hálózaton belüli'' is meg ''kívüli'' is attól függetlenül, hogy milyen telefonszáma van, ami plusz adatbázis lekérdezéseket jelent, stb.
    Amúgy az általad belinkelt pannonos és témobilos oldalakon is az van, hogy csak az előfizetéseseknek ingyenes. Persze ez nem jelenti azt, hogy a pannonak vagy a témobilnak nem lenne vele költsége, de ettől persze még adhatja ingyen, ugye...

Új hozzászólás Aktív témák