- Milyen egeret válasszak?
- Furcsa EPYC CPU-kkal készül az AMD
- E-book olvasók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fujifilm X
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
Aktív témák
-
steveetm
őstag
a driver ugyanolyan része a kártyának mint bármi más, szal ha van egy játék(vagy több külön játék) és a driver meg tudja mondani, hogy a okos játékfejlesztők által a játékba tett 6millió poligon közül soha a büdös éltbe egy sem lesz látható, és ezért +100fps nyer, akkor ők tudnak drivert írni, aki meg erre nem képes az nem tud. És ez az optimalizáció, a többi(pl. driverből filenévhez rendelt alacsonyabb beállítások) csalás.
Nehogymár gond legyen, hogy a kártyám van annyira intelligens, hogy a nem látható részekkel nem fogalkozik. Természetesen ebbe beletartozik, hogy ahogy látható lesz, ki is rajzolja őket!
Üdv.: steveetm