Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meteorhead

    aktív tag

    válasz Fiery #49 üzenetére

    Szerintem meg pont fordítva kellene lennie. Nem a hardver gyártóknak kellene megcsinálni a hardvert és aztán kuncsorogni a fejlesztőkhöz, hogy írjatok már rá egy épkézláb motort. A szoftver kifejlesztése sokkal de sokkal időigényesebb.

    Szerintem kéne egy olyan motort/sugárkövetőt írni, amiről tudható, hogy milyen hardver lenne, ami el is vinné, de amíg nincsen, addig emulálva van benne minden trükk meglévő hardverrel. Gondolok itt valami GL-DX szerű cuccra. Mondjuk egy OpenRT vagy akármi, amihez az első driver GPU-n teszi a dolgát, még ha lassan is. Aztán ha használják elegen, mert maga az absztrakció jó és gyorsan lehet vele játékmotort írni, akkor lesz akkora felhasználói bázis, hogy megérje a befektetést a hardvert csinálni rá. Amíg nem tud valós időben renderelni, addig az animációs stúdiók építenek rá.

    ...szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák