- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
"valami értelmesen hozható károsanyag-kibocsátás mellett (pl. Euro 1-2 körüli)."
Ez nem annyira trivialis. Volt nem egy beszélgetés tcn, ytn, máshol is, hogy pl súrlódás csökkentő bevonatot akartak váltó gyártónak eladni. Nem kellett kutyának se mert+0.5 or so eur, de nagy tételben ugye... Ahogy bejött az e6 egyből mindenkinek kellett, mert X g co csökkenést tudott ami már úgy szexi.
Amíg nincs rákényszerítve a gyártó sokat nem fog tenni sajnos. Nem értek azzal se egyet hogy már 0 szép lassan amit várnak, mert a fizika ugye nem úgy működik, de a kettő között kéne valamit... Valahogy...
-
8th
addikt
Ha már állami szabályozás. Az államnak komoly összeggel támogatnia kellene az Euro4 vagy rosszabb besorolású benzinesek átalakítását. Ez környezetvédelmi szempontból nagyságrendekkel többet hozna a konyhára mint az a jelenlegi gyakorlat, hogy a tehetősebb réteget több millió forinttal megtámogatjuk, hogy egy villanyautóba ülhessen át. 1db villanyautó támogatásból jelenlegi árakat figyelembe véve (jelen pillanatban egy 4 hengeres motorral szerelt autó átalakítása 240-250k) 10 !! db idős környezetszennyezőbb autó átalakítását lehetne teljes egészében finanszírozni. Ha csak a felét állná az állam a másik felét a tulajdonosnak kellene belerakni akkor húszat. A belsőégésű motornál egyebek mellett a NOx a fő mumus ezért lehetetlenítik el a belsőégésű motort.
"Környezetkímélőbb módon ég, mint a benzin, mivel a NOX nitrogénmonoxid-összetevő a kipufogógázban csak mintegy 20%-a a benzinmotorénak, a szén-dioxid (CO2)-kibocsátása is mintegy 15%-kal alacsonyabb, valamint az elégetlen szénhidrogén is csak mintegy fele a benzinüzemnek. Szénmonoxid-értéke nullának vehető. Emellett az LPG-égéstermékek, kémiailag kedvezőbb összetételük miatt alacsonyabb gépjármű katalizátorhőmérséklet mellett is semlegesíthetők, ezáltal gázmeghajtású motorok a katalizátort kímélik." forrás
Akarat kéne csupán a döntéshozók részéről meg józan paraszti ész. Szuper, hogy a nagyvárosi dugóban ott araszol a villanyautó ami nem pöfög csak közben ott araszol vele együtt még több száz öreg autó ami igen. Ezeket kéne valahogy tisztábbá tenni mert lecserélni nincs pénze az embereknek. Erre tökéletes megoldás lehetne az lpg.