- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
btprg
senior tag
Lehet hogy nem pont a vezérlő elektronikával (akármi is legyen ez) lesz gond, de vannak gondok. Sok tizenéves autó ugyan működik, de nem mennek műszerek meg egyéb alrendszerek elektronika hiba miatt. Egy bizonyos komplexitás felett egyszerűen javíthatatlan gazdaságosan.
Egy veterán autóban vannak kapcsolók, vezetékek, motorok, relék, izzók, addig egy próbalámpával meg vezetékdarabokkal bármit ki lehet debuggolni, és cserélni a megfelelő alapvető elemet. A műszereknél van egyedül analóg elektronika. Nem sok olyan lényeges dolog van az új autókban se, amihez mindenáron elektronika kéne, csak elszabadult a kártékony hülyeség és most már nincs megállás... Most már elképzelhetetlen, hogy egy autó ne egy több száz IC-ből álló kilométeres vezetékhosszúsággal rendelkező szenzorhálózat legyen. Aztán meg nyekeregnek a csiphiány miatt.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)