- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #15197 üzenetére
Sajnos Mo.-n ilyen befásult gondolkodású az emberek nagy része. Csak a VW konszenres autókat istenítik, ha meg mutogatni akarják, hogy milyen nagy (nem) a p*niszük, akkor meg nagyrészt bömössel feszítenek. Nem is tudják, hogy egy Cadillac vagy akár egy Lincoln mennyivel nagyobb luxust tudnak nyújtani mint egy lelakott-széthajtott e36 vagy 46.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy rosszak lennének az európai verdák, csak leginkább az idegesít, hogy a Magyarok tényleg csak unalmas autókban tudnak gondolkodni.A sok "álomautós stock Passatos" FB posztot sem értem. Nekem a mai napig az álomautó legyen akár egy ritka veterán akármi, egy 2000-res évekbeli Japán "csoda" (Skyline R34-ig, Supra Mk4, Impreza STi, Lancer EVO...), vagy egy Amerikai izomautó, de semmiképp egy Passat vagy Golf. Lehet én gondolkozom furán, de nekem ezek túl unalmas autók élményautónak. Persze hétköznapi használatra tökéletesek azoknak akiket nem érdekel a vezetés élménye, csak az a céljuk hogy eljussanak A-ból B-be...
Nekem ez a véleményem.
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Kiskokó #15200 üzenetére
Igen, igazad van. nyilván túltoltam a mondanivalómat. Én is boldog lennék egy e30-36-46 M3-mal. Tudom nem autótípus/gyártó alapján kell ítélkezni. Csak sajnos ma már ez általánosságban elmondható a BMW-ről. Én magam is ismerek egy jó pár "rendes" BMW tulajt.
Az amcsi izomautókról meg az a véleményem, hogy borzasztóan rossz vezetni őket, de számomra különlegesek. Például nagyon tudnék élni sokadik hobbiautóként egy Impalát...
Elismerem, hogy a Mercedes talán a minőség egyik csúcsa, de amint mondtam akár egy új Lincoln Navigator megtudja szorongatni kényelemben/luxusban, talán még felsőbb szintre helyezném egy S osztálytól. Tudom az egyik limuzin, a másik pedig SUV szerűség, de nehéz lenne választani egy 2 jól fel extrázott példány közül...(#15199) Wiz Khalifa Na igen, ezeket én is elfogadnám szívesen . Úgy kell hozzáállni, hogy egyszer úgy is lesz egy olyanod amit nagyon szeretnél, ha minden szakad akkor is. Sajnos, vagy nem sajnos semmi nincs ingyen, küzdeni kell mindenért, főleg az egyre ritkább kuriózumokért...
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
Szerintem egy olyan ember akinek többet jelent az autó/autóvezetés, mint hogy elvigyen, elmenjen innen-oda az nem márka és típus alapján kedvel 1-1 autót, hanem mert tényleg jó, vagy akár a történelme miatt...
Igazából nekem nem is a VW konszernel, illetve a BMW-vel van a bajom, hanem az istenítőikkel, amekkora hyp-ot kap itthon, annyit közel nem érdemel, számomra már bosszantó...[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Kiskokó #15206 üzenetére
Jelenleg az álomautóról szólt a mondanivalóm. Hétköznapi autónak főleg Európában egyenesen baromság lenne V8-cat használni. Hétköznapi autónál meg nem végképp azt nézed, hogy mennyi idő alatt gyorsul 0-ról 100-ra, vagy hogy milyen jól veszi a kanyarokat...
Csak nagyon nagy vonalakban írtam le az én véleményemet, ami az, hogy hobbiautónak semmiképp sem valami unalmas tömegcuccot vennék.
Egyébként én is előnyben részesítem a ritkább autókat. Például egy RS Focus, Civic Type-R... egyben sportos, élvezhető, és 5 ajtós révén, illetve közepesen nagy csomagtartója miatt kisebb családi autónak is megfelelő akár napi használatra. Picit hozzá kell szokni a keményebb/sportosabb futóműhöz, de nekem épp ez jön be.Egyébként még szerencse, hogy mindenkinek más jön be. Milyen fura lenne ha csak 1-2 féle autó lenne az utakon.
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Kiskokó #15234 üzenetére
Igaz, már most is jelen van, hogy egyre egyformábbak az autók. Például hogy újra a konszernt említsem. Skoda-Audi-VW kb. ugyan az a formavilága ezeknek, nehezebb különbséget tennie köztük egy olyannak aki totál nem ért az autókhoz. BMW-t említve, tényleg csak apróságokban térnek el a 3-mas, és 5-ös szériák manapság. Régen márkán belül is volt egyénisége mindegyik típusnak Audinál is, BMW-nél is...
Most meg ugye hogy egybeolvad a PSA és az FCA még "rosszabb" lesz a helyzet valszeg...Az elektromos és az üzemanyagcellás autók meg már totál másvilág lesznek (formailag is), bár már most is van 1-2 szimpatikusabb model. Nekem már ezek soha nem lesznek valódi, élvezhető "autók", de ez csak személyes vélemény.
Ennek ellenére ez a jövő, és ha kiépülnek rendesen a töltőállomások, és egy 10-15 perc alatt fel is fognak tölteni teljesen, akkor sokkal élhetőbb autók lesznek mint a belsőégésű társaik (na meg ha tényleg teljesen megújuló energiaforrásból tudjuk őket tölteni... ), de ez még nem 10 év múlva fog bekövetkezni (ezt egy olyan mondja, aki az átlagnál sokkal jobban undorodik az elektromos autóktól ).BTW, szívesen elfogadnék egy 5.2-es R8-at is (bár a 4.2-es V8-cal sem szomorkodnék) . Nem hiába gyártják még mindig azt az erőforrást lassan 17 éve. Egy elég megbízható SZÍVÓ motornak mondható.
Audiból még talán a legújabb generációs TTS vagy TTRS. Nekem egy RS6 vagy akármilyen kombi ami "sportosként" van eladva nem nagyon jön be. Attól hogy 700+ HP még nem az, illetve kevésbé lehet egy ekkora súlyú autóra azt mondani, hogy jó sport autó.
Illetve ha Audi, akkor egyértelműen a 2000-res évek előtti példányok jutnak eszembe (nagy kedvenc pl. a Quattro S1...).A calibra mára sajnos olyan mint a 6 gen vagy idősebb Civic (mindegyiken ott virít legalább egy sportdob, ha más nem is ) . Nagyon ritka az eredeti. Ennek ellenére elég kultikus autó az is.
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #15235 üzenetére
Pár kommenteddel odébb láttam, hogy miskolci vagy. Nem tudom voltál-e kint még anno a Cora-s talikon, de azok nagyon adták a F&F érzést :)
Mostanában is szokott lenni, főleg szezonban ugyan ott (most Auchan parkoló), de azokon közel nincs annyi jó gép mint régen, meg izgalmas akciók a rendőrökkel... -
Balcsix
senior tag
válasz Kiskokó #15403 üzenetére
Néha-néha én is felmegyek kicsit játszani ha épp unatkozom, vagy nincs kedvem az online-hoz. Viszont ezt én is túlzásnak érzem, hogy egy teljes árú játék tört szerverén fizetni kell azért, hogy egyáltalán feljuss csúcsidőben egy olyan szerverre, ami a bugoktól igazából majdnem hogy játszhatatlan, ráadásul a modpackek/scriptek nagy része nem is saját fejlesztés, hanem úgy vannak "össze kukázva" mindenhonnan.
Ezt pont olyan mint pl. egy tört WoW szerveren fizetni bármilyen mikrotranzakciókért.
Akkor már inkább fizetek a havidíjért, és van egy szinte bugmentes, élvezhető játékom.
De unaloműzésnek a haverokkal élhető az RP.
Személy szerint sokkal jobban élvezem nézni Zsozét ahogy ökörködnek, mint játszani.[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Kiskokó #15406 üzenetére
Ez viszont természetes, hogy fizetsz valami olyanért ami neked tetszik, szórakoztat. Én azt sem ellenzem ha egy streamert támogatsz, akit sűrűn nézel, hiszen azért nézed, mert valószínű hogy szórakoztató számodra. Ez most olyan, hogy megveszel egy játékot, mert tetszik valszeg, és még támogatod is a készítő/kiadó brigádot. Speciel én Zsozéval vagyok így. Sokszor fel tud dobni, ha épp rossz kedvem van, és emberileg meg egy nagyon rendes fazon. Most abba a havi 700 forintba nem fogok belehalni. Költhetném rosszabb dolgokra is.
Igazából volt már párszor olyan, hogy csúcsidőben sem kellet többet várnom mint 5-10 perc. Kerültem már pár olyan helyzetbe a szerveren, ahol kb. már mindenki a földön fetrengett a nevetéstől .
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #16219 üzenetére
Nem a témába vág, és nagyon szerettem Paul-t és a filmjeit, de ilyet soha nem mondott, vagyis nem bizonyítja semmi annak ellenére, hogy sokan a nevéhez kötik az idézetet.
-
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #16221 üzenetére
Több cikk is írt róla, hogy nem lehet megerősíteni, hogy tőle származik-e az idézet, de szinte biztos, hogy csak a fanatikusok kapcsolták hozzá, mert konkrétan ez soha nem hangzott el tőle nyilvánosan.
Például: [link] -
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #16223 üzenetére
Ez viszont biztos, hogy illik hozzá.
-
Balcsix
senior tag
válasz Kiskokó #16723 üzenetére
Az a baj, hogy a VW és a VW konszern termékei úgy átlagosan már nem viselik azt a "minőséget-minőségérzetet" mint régebben. Nem arról van szó, hogy bármi baj lenne velük, de pl.: ma beülve egy új Mondeoba és egy új Passatba nem vágom rá az első 2 percben, hogy "hát igen a VW az azért csak egy VW". Legalábbis ez az én véleményem, de ezen nem is szeretek vitatkozni, mert itthon annyi a VW fan, hogy számukra az szent és sérthetetlen.
Amivel semmi probléma nincs. Szimplán csak szeretem objektíven kezelni a helyzetet, nem pedig elvakultan...
Kicsit olyan mint a benzin-dízel téma. Bár manapság elég ritkán hallok ilyenről vitatkozni embereket.[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Kiskokó #16727 üzenetére
Így van, sajnos nehéz olyan beszélgető partnert találni aki ne lenne elfogult, vagy normálisan alá tudná támasztani mondandóját.
Igazából én fejeztem ki magam rosszul, a VW tartja a szintet, csak a konkurencia fejlődött
elég sokat az utóbbi időben.A designal meg már szinte az összes gyártónál ez a helyzet. A VW-nél még mindig jobb a helyzet mint mondjuk a BMW-nél, ahol már azt is nehéz eldönteni, hogy 3-mas vagy 5-ös sorozat. Viszont ez egyre csak rosszabb, mert már oda jutottunk, hogy azt nem tudom eldönteni egy adott típusról, hogy Skoda, Ford, vagy valamelyik koreai gyártó autója.
A keleti autók belseje európai szemmel ma sem túl kiemelkedőek.
Jelenleg én mindennapi autónak dízelt használok, a hobbiautóm pedig benzines, de az én közlekedési szokásaimhoz talán egy elektromos lenne a legmegfelelőbb (kevés ingázás a városban, heti 1-2x autópálya/hosszabb táv), viszont ameddig lehet, addig hanyagolnám az elektromos autókat mert enyhén szólva nem vonzanak.
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz CactuS #16731 üzenetére
A keleti autók fejlődtek a legtöbbet az utóbbi 15-20 évben. Lassan eljön az idő, hogy túlszárnyalják európai társaikat a minőségérzetben, a hajtásláncukkal meg igazából soha nem volt nagy probléma.
Ma mindenképpen a legjobb választás ár/érték arányban egy Hyundai/KIA, de a Kínai gyártók is ugyanebben a cipőben járnak. Pl.: nekem az új Ssangyongok is bejönnek, és nem is rosszak egyébként.[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Mr.Csizmás #16745 üzenetére
Szerintem én offban írtam.
Csak azt kérdezem, hogy külön ezért egy darab 3080-ra nem hiszem, hogy megéri beruházni, mert az elég sokára hozná vissza az árát...
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Mr.Csizmás #16747 üzenetére
Én úgy emlékszem, hogy offba raktam, de ha mégsem, akkor elnézést kérek.
Egyébként nekem ez elég sokank tűnik, főleg egy 710-el. Kétlem, hogy ennyi lenne a tiszta haszon a gyakorlatban mindent belekalkulálva. 2-3 éve még egy darab géppel nem érte meg bányászni (esetleg kifejezetten bányász gépekkel).
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Mr.Csizmás #16753 üzenetére
Hirtelen nem találom azt az opciót, de ha azzal annyi, nekem akkor sem érné meg egy 710-es konfigot építeni hozzá (persze másnak simán lehet hogy megéri, főleg ha van ingyen áram, stb...). Valószínű, hogy van olyan konfig amivel egy darab géppel is lehet jókat kalkulálni, de szerintem ritka. Na de ne offoljunk tovább.
-
Balcsix
senior tag
válasz CactuS #17190 üzenetére
Szerintem ez nem air ride-os, hanem fix, vagy gewinde. Viszont külföldön ilyen magassággal el lehet közlekedni, csak nagyobb figyelmet igényel, illetve ha jól ki van matekozva, akkor még bele sem ér a dobbetétbe a kerék. Annyi, hogy nem szabad (tudod) teljesen kifordítani őket. Igaz hobbiautóról van szó, de én általában sokkal alacsonyabban közlekedem azzal. Amikor még gewindém volt a segédrugót és hátul az állító anyát kiszedve 12 centit ment lejjebb (asszem gyárilag ennyi volt a maximum), és ma is kb olyan magasságban szoktam használni. Ha ismeretlen környékre tévedek, akkor szoktak vicces dolgok történni. Nem árt egy kis út-kátyú ismeret és egész jól használható. Persze mindennapi használatra alkalmatlan lenne. A "melós" verda csak 1,5 centit van ültetve gyárilag, de ott is adódnak néha húzós helyzetek a hosszából eredendően.
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #17202 üzenetére
Detto. Én is írtózom a japán tuning kultúrától, ellenben szeretem ha lejjebb van az autó. A hétvégi verdába tavaly nyáron került bele egy air ride rendszer, hogy majd találkozókon leengedem, közlekedésnél meg az egekben használom. Ahhoz képest kb. lentebb használom mint a gewindével.
-
Balcsix
senior tag
válasz Kiskokó #17451 üzenetére
Ha az R8 féle V10-re gondolsz, akkor annak valójában az Audi rakta le az alapköveit, majd a Lambo kicsit "személyre szabta", és az évek során átesett kisebb-nagyobb átalakításokon. Elég kacifántos és követhetetlen történelme van annak a motornak, de ennek ellenére egy elég jó konstrukció a mai napig. Nemhiába használják még ma is előszeretettel, pedig ha a kezdeteket nézzük, akkor már több mint 30 éves múltal rendelkezik...
Gondolom az S6-ban és az S8-ban is ez a motor található meg, vagy az totál más?[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #17591 üzenetére
Én is úgy veszem észre, hogy az Angolok nagyon "értik" a jó autó fogalmát. Talán az egyik legjobb ott az autós közösség európai szinten...
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #17593 üzenetére
Na igen, ott nincs megoldva azzal a tuning, hogy feldobnak egy koppány dobot.
-
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #17598 üzenetére
Na meg gondolom az "építés" is könnyebben legalizálható az itthonitól...
#17597ledgeri
Itthon csak általad választott 3 betű 3 szám, illetve 4 betű 2 szám vagy 5 betű 1 szám lehet.
Az előbbi az olcsóbb, az pár éve tudtommal még 300k körül volt, míg utóbbiak 500k+.[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #17608 üzenetére
Igen, a másik kocsinak azt hiszem az a rendszáma, hogy DUGD 69. Mondeo csoport tagok.
A QQRIQ se mai már. Talán ez volt az első egyéni rendszám amit láttam. -
Balcsix
senior tag
válasz HussarF #17635 üzenetére
Engem csak az zavar, hogy itthon nem érdekli a szerveket, hogy valamely kocsikon nincs helye elöl a rendszámnak (pl az Alfákon is így van), és muszály rakni előre is. Ha én ilyen helyzetben lennék, akkor tuti, hogy valahogy kiharcolnám legalább a ragasztott rendszámot, mert ez a hajlítgatott nagy tábla az elején eléggé rontja az összképet szerintem.
Illetve annyival egyetértek Whi-zel, hogy máskor érdemes berakni legalább egy tisztító/mikroszálas törlő kombót az ilyen helyzetekre, de egyébként nagyon patika gép, grat hozzá. Aki ismeri a Giulia QV-t, az tudja, hogy valójában mit lát.#17640Wiz Khalifa
Én is voltam Aggteleken. Mivel voltál? Ha tudom pacsizhattunk volna egyet. -
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #17652 üzenetére
Mostanra lett "kész" a gépezet, gondoltam elnézek. Azt hittem, hogy a mostanin alig lesznek a vírus miatt, de nagy buli volt.
Meddig leszel kint? Augusztusban nem jössz Karcagra esetleg? -
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #17654 üzenetére
Ja, értem.
-
Balcsix
senior tag
válasz HussarF #17735 üzenetére
Ez jó, és még bizonyítékként meg is tudod mutatni a rendőrnek, hogy tényleg ez a helyzet. BTW tényleg nem értem, hogy miért kell az olyan autókra előre is rendszám, amin nincs elöl helye. Az USA-ban pont nem érdekel senkit, hogy van-e elöl rendszám felrakva vagy sem...
Amúgy a matrica nem lenne elegánsabb mint a B típusú, vagy még ilyen helyzetben sem képesek adni olyat? -
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #17738 üzenetére
Ohh ezt nem is tudtam.
#17739Wiz Khalifa
Nem lehet a szélvédő alatt sajnos. Amikor faterba belementek, és repedt a lökös, akkor addig a műszerfalon volt, amíg nem jött az új. Hát 2 hét alatt kb. napi 2x állították meg ez miatt, pedig eléggé látható volt hogy törött a lökös.
És még úgy is mondták, hogy ez így nem okés, hogy a forgalmiba be volt írva hogy már úton van az új rendszám, addig meg mehet első nélkül. -
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #17743 üzenetére
Ez tényleg így van, hogy ők sincsennek tisztában sok dologgal. Épp múltkoriban kérdeztem pár rendőr ismerőst pl. az üvegfóliáról-kipufogódobról kapcsolatban hogy be kell-e írtani a forgalmiba vagy elég a műbizonylat, vagy hogy is van ez pontosan. 3 rendőr 3 különböző véleménnyel volt ezekről, és ez még csak egy egyszerűbb téma.
Ismerősnek anno még a Lexus IS 200-án a hátsólámpákba kötöttek bele, hogy nem gyáriak. Erre neki kellet bizonygatni Google képekkel, hogy márpedig gyári a lámpa. -
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #17745 üzenetére
Az ablakfóliához tényleg elég a műbizonylat, de már pár ismerősnek belekötöttek a kipuff dobba, hogy nem volt beírva a forgalmiba, pedig volt hozzá műbizonylat.
Ha van E jel a lámpában, akkor azzal sem lehet semmi problémád, viszont itthon a TÜV-vel kitörölheted. Először le kell fordítattni magyarra, be kell építtetned szakemberrel aki tud róla igazolást kiállítani stb... majd be kell írni a forgalmiba. Ezzel csak az a baj, hogy egy ilyen folyamat eléggé pénz és idő temető.
Nekem a lökösökhöz-toldatokhoz van TÜV, de eddig még sehol nem kötöttek bele.
Az air ride az más téma, arról nem kell tudniuk és kész. -
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #17747 üzenetére
Hát igen... szoktam látni olyan járműveket amit ha jobban megfúj a szél szétesnek, annyira szét van rohadva. De a műszakin "okosba" átmegy, bezzeg ha raksz fel egy nagyobb féket, az illegális.
#17748Ace owner
Nekem is itthon csücsül a TÜV hozzá, viszont amikor érdeklődtem, hogy mennyi lenne a lefordítás-beépítés-beírás, akkor mindenki csak hablatyolt meg küldözgettek ide-oda ezzel kapcsolatban az illetékes szerveknél, mert senki nem tudta pontosan ennek a menetét/díjait.
Sajnos ha egy kipufogó vagy valami kisebb dolognak a beírása ennyire bonyolult, akkor egy komplett futómű tényleg elég zűrös lehet. -
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #17750 üzenetére
Hát igen...
-
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #17950 üzenetére
4.5 kW-ot az autó akksijáról hajtasz? Bár ha valamilyen kamion akksid van, akkor megértem.
-
Balcsix
senior tag
válasz Wiz Khalifa #17952 üzenetére
Így már tiszta. Azt hittem a motortérből akarod elhúzni a tápot a 4.5 kW-nak.
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz Kiskokó #17953 üzenetére
Mifelénk egy srácnak betonnal van kiöntve a kocsija hang szigetelés gyanánt. Körülbelül hússzor többet ér a hangrendszer benne mint maga a kocsi, de nagyon szól.
Persze neki ez a hobbija, hogy versenyládákat épít, és nyomásméréseken indul.
Ha jobban megjáratja a cuccot, már egy 20 méteres körzetben sem lehet megmaradni a fizikai fájdalomtól.[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
PHHU Autó Szépségverseny 170.
Szavazok:
szTotyy - 2p
Bluuzia - 1p
Norbyte - 1p
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen