- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Notebook hibák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balcsix
senior tag
válasz Kiskokó #15234 üzenetére
Igaz, már most is jelen van, hogy egyre egyformábbak az autók. Például hogy újra a konszernt említsem. Skoda-Audi-VW kb. ugyan az a formavilága ezeknek, nehezebb különbséget tennie köztük egy olyannak aki totál nem ért az autókhoz. BMW-t említve, tényleg csak apróságokban térnek el a 3-mas, és 5-ös szériák manapság. Régen márkán belül is volt egyénisége mindegyik típusnak Audinál is, BMW-nél is...
Most meg ugye hogy egybeolvad a PSA és az FCA még "rosszabb" lesz a helyzet valszeg...Az elektromos és az üzemanyagcellás autók meg már totál másvilág lesznek (formailag is), bár már most is van 1-2 szimpatikusabb model. Nekem már ezek soha nem lesznek valódi, élvezhető "autók", de ez csak személyes vélemény.
Ennek ellenére ez a jövő, és ha kiépülnek rendesen a töltőállomások, és egy 10-15 perc alatt fel is fognak tölteni teljesen, akkor sokkal élhetőbb autók lesznek mint a belsőégésű társaik (na meg ha tényleg teljesen megújuló energiaforrásból tudjuk őket tölteni... ), de ez még nem 10 év múlva fog bekövetkezni (ezt egy olyan mondja, aki az átlagnál sokkal jobban undorodik az elektromos autóktól ).BTW, szívesen elfogadnék egy 5.2-es R8-at is (bár a 4.2-es V8-cal sem szomorkodnék) . Nem hiába gyártják még mindig azt az erőforrást lassan 17 éve. Egy elég megbízható SZÍVÓ motornak mondható.
Audiból még talán a legújabb generációs TTS vagy TTRS. Nekem egy RS6 vagy akármilyen kombi ami "sportosként" van eladva nem nagyon jön be. Attól hogy 700+ HP még nem az, illetve kevésbé lehet egy ekkora súlyú autóra azt mondani, hogy jó sport autó.
Illetve ha Audi, akkor egyértelműen a 2000-res évek előtti példányok jutnak eszembe (nagy kedvenc pl. a Quattro S1...).A calibra mára sajnos olyan mint a 6 gen vagy idősebb Civic (mindegyiken ott virít legalább egy sportdob, ha más nem is ) . Nagyon ritka az eredeti. Ennek ellenére elég kultikus autó az is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Háztartási gépek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen