- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- 3D nyomtatás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Vezetékes FEJhallgatók
- Androidos tablet topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Köszi az írást jó volt olvasni.
A számolásokhoz még annyit hozzá tennék, hogy egy picit még az akkus megoldáshoz billenjen a mérleg jelenleg. Ez a későbbiekben változhat, mikor ténylegesen kiderül az akukkal mit lehet kezdeni az életciklusuk végén.Ezeken a távolságokon használt belső égésű motoroknál az elhasználódás hamarabb következik be mint ahogy azt gondolnánk. Miközben a megtett km nem lesz túl magas. Átlag 6km, és arról nincs információ hány motor leállítással jár, illetve mennyi idő telik el a leállítás és indítás között.
( Erről nem tudok adatot szerezni a smart robeszból? )
Ilyen üzemmódban sok év eltelik, de az állapot romlása folyamatos, és mivel nem hirtelen következik be megszokott lesz és normálisnak érezhető.
Mivel a motor túlnyomó többségében hideg oldali üzemben van, ezért a kopás is magasabb, és a fogyasztás sem kedvezőbb.
Ez alól a szervizek betartása sem ad felmentést sajnos. Arról nem is beszélve, hogy a szervizelés betartása kb a garanciás időszakig tarthat. Utána már átlép az elhanyagolás stádiumába. Mígnem a 60-70ezer km megtételére már egy olaj és benzinzabáló szemét lesz belőle.
A valós környezetszennyezési mutatók meghatározásánál ezt kellene figyelembe venni.
Persze ez függ az az adott régió műszaki előírások szigorúságától és annak betartásától is.
Szerintem ha egyik pillanatról a másikra minden belső égésű motor original új lenne, nagyon meglepő lenne a légszennyezettségi értékek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Yettel topik
- PlayStation 5
- Xbox tulajok OFF topicja
- Wise (ex-TransferWise)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...