Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz vince #32259 üzenetére

    Az astra tragédiája az, hogy sokáig az volt a "területi képviselő" autó. Minden agyhalott managga azt kapott. A tipikus felhasználás az volt, hogy időpontilag késve beleült, beindította, és azonnal padlógáz, majd melegen leállította. Közben a rendes szervizre nem jutott idő. Ezen astrák mindegyike nagykanállal eszi az olajat.

    Ezt a szerepet mára átvette a skoda octavia. Egyébként minden autó eszi az olajat, az ócska japánok is.

    ha olyan barom vagy, mint én, hogy annak ellenére bejáratod az autódat, hogy a kotta szerint nem kell, és az irreális olajcsere periódust lefelezed, megfelelő olajjal, akkor az autó nem fog túl sok olajat enni.

    Másrészt ha az autód nem "eszi" az olajat, azonnal vidd szervizbe, mert súlyos baja van. Ugyanis olyan nincs, hogy az olaj nem fogy. A lehúzó gyűrű alatt mindig marad olaj, ami elég, a mennyiség a kérdés. Ha ennek ellenére nem csökken az olaj szintje, akkor valami belefolyik az olajkörbe. Ha az autód két olajcsere közötti idő alatt max-ról min-re zabálja le az olajat, akkor pont jó.

    Harmadrészt a hülye szervizek egy ideje már nem max-ig töltik az olajat, hanem a min-max közé félig. Mert ezzel is spórolhatnak. Szerintem hülyeség, de így azt hiheti a kezdő autós, hogy többet evett a kocsi.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák