Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    Említésre kerül itt nagyon sok egyéni megoldás, míg engem leginkább az foglalkoztat, főleg a volt Mobiltárca kapcsán – ami ugye akár kikapcsolt kijelzővel, a SIM-kártyán tárolt adatok alapján alkalmas volt a fizetésre, így tehát beállítás után még csak az alkalmazás sem kellett a készüléken – , hogy mégis miért nem történt meg a megszűnés után az ígéretekkel ellentétben a SIM-kártyáról a tárolt kártyaadatok törlése, mivel így jelenleg abba a problémába ütközök, hogy mind a SIM, egy már nem létező megoldással és bankkártyával, mind pedig az újabb OTP Bankos megoldás versenyezne, hogy melyikkel történjen meg a fizetés, viszont valójában semmi sem segít, még az android adta alapértelmezett fizetési beállítások sem.

    Persze a valóság az, hogy mivel a telefonos ügyfélszolgálat már semmit nem tud kezdeni a nem létező Mobiltárcás bejelentésekkel, ezért marad a hosszas sorban állás az ügyfélszolgálaton, majd a magyarázkodás, hogy miért kéne kicserélni azt a kártyát, amivel inkább nem próbálkoznék, mert az elmúlt években, akárhányszor fáradtam be bármit is intézni, akkor készségesen, kérésem ellenére és szó nélkül raktak át másik díjcsomagokba, rendeltek meg nekem több mobilinternetet, e-mail szolgáltatást, stb. az összes előfizetésemre, és féltucat egyéb más problémát okoztak, amit nem kevés időmbe telt visszavonatni.

    Más nem járt így a volt Mobiltárcás felhasználók közül?

Új hozzászólás Aktív témák