- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #29 üzenetére
Biztos persze.
Akinek kell a jó sebességű, és tökéletes MSAA egy játékban az átáll majd Forward+-ra.Senkinek sem okozhat ez gondot, de itt az MSAA a kérdés. Ha jó támogatottság mellett kell, akkor csak a Forward+ az opció. Ha viszont nem kell MSAA, mert van más megoldás az AA-ra, akkor jobb a DICE Tiled Deferred megoldása is nagyon jó.
A Cryteknek tök nyolc ez, ők nagyon speciális hibrid rendert használnak.(#32) Attix82: Az kártyánként jó ha megvan 2-3 dollár. Többet nyersz a játékkal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz huskydog17 #38 üzenetére
Hibrid? Ilyet is lehet? Az milyen?
Kicsit ilyen, kicsit olyan. Két (vagy több) dolog elegyét hívják hibridnek.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #38 üzenetére
Alapvetően egy partial deferred render, de bizonyos dolgokat forwardban számol, mint például a kezeidet, stb.
Amelyik fejlesztő 3000 fényforrást akar egy frame-re, az inkább tiled deferredre megy. Esetleg clusteredet használ, de az egyelőre még gyerekcipőben jár, viszont hosszútávon a clustered shading lesz az elterjedt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...