Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #13 üzenetére

    Szia Abu!

    "a Withcher 3 tudtommal Forward+ rendert használ"
    Ez biztos? Van erről valami írásos dokumentum? Van olyan publikus adatbázis/oldal akármi, ahol összefoglalják, hogy mely nagyobb címek milyen jellegű (deferred vs. forward (+)) motorral működnek?
    Csak nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy miután a kódmestereknek nagyon bejött a forward+ lighting, mennyi fejlesztő tervez majd átállni rá deferred render-ről. Gondolom ehhez az alapoktól újraírt motorra lenne szükség.
    Ha ez igaz és a CD Projekt RED tényleg átáll forward +-ra, akkor egy nagyobb stúdiónak (pl.: Ubi, DICE, Crytek stb.) pláne nem okozhat gondot, hiszen utóbbiaknak jóval nagyobb büdzsé és több ember áll a rendelkezésre, mint a lengyel banda esetében.

    A Wiki-n ezt írják róla:
    "REDengine 3 has a flexible renderer prepared for deferred or forward+ rendering pipelines. The result is a wide array of cinematic effects, including bokeh depth-of-view, color grading and flares associated with multiple lighting."

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák