Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz fatallerror #57 üzenetére

    A Haswell az nem lesz olyan integráció. Az Intel továbbra is marad a fizikainál, de nem lép tovább rendszerszintűre.
    A VGA-ról semekkorát. Azok a terhek rakhatók át IGP-re, amiket eddig a proci végez. Ebből sok van, de első körben olyan dolgokat kell választani, amelyek könnyen tesztelhetők, és biztos nem befolyásolják a játékmenet alapvető működését. Értékelhető opció tehát a frustum és az occlusion culling. Előbbi rengeteg vektoros számítást használ, míg utóbbi gyakorlatilag egy előrenderelés nagyon egyszerű objektumokkal. Ezek nagyon ideálisak egy IGP-nek. Utóbbi konkrétan renderelés, vagyis az IGP-nél aligha tudja bármi gyorsabban csinálni. A sorting szintén nagyon jól párhuzamosítható, de fontos a megosztott rendszermemória és a közös címtér, mert csak így lehet hatékony. Hasznos lehet még a tartalomkikódolás, amivel jobb streamelés jöhet, hiszen a játékok úgyis arra haladnak, hogy legyen kevesebb töltőképernyő.

    (#58) EvilSymbol: i5-öt vegyél az jó. Az i3-nál a mostanid jobb a BF3-ban, mert az amúgy is kioszt 12 szálat, ha van rá lehetősége.
    A HT problémája a BF3-nál áll fent. Ez az elején sokkal durvább volt, de pár patch aránylag rendbe rakta. Mindenesetre kisebb akadások még mindig vannak. A BF3-at a DICE elrontotta, mert az AMD-vel készítették a játékot. Ez nem baj, de a Bulldozerre optimalizálták, ami egy CMT-szerű többszálúságot használ. Ez még mindig nem baj, de az erre optimalizált kód nagyon rosszul működik az SMT-szerű többszálúságon, amilyen az Intel HT. Ez már baj. Az egészet egyébként nem lehet érteni, mert az SMT-re optimalizált kód viszont nagyon jól működik CMT-n, szóval nehéz felfogni, hogy miért Bulldozerre optimalizáltak. Persze elviekben valóban nem lehetett látni, hogy a HT nem tűri jól a kódot, de gyakorlatban megnézhették volna. Volt is publikus béta, ha egy valaki beküldi, hogy gyerekek ez nekem akad HT-vel, akkor biztos ránéznek. Vagy esetleg, ha az Intel figyel erre, mert nekik is kellemetlen ez. Az AMD és az NV azért küld embereket a fejlesztőkhöz, hogy azok a tesztelők felderítsék a hibákat. Ezt az Intel is megtehetné, mert nekik is lenne rá erőforrásuk, ők viszont úgy vannak vele, hogy a piacvezető szerep miatt úgyis Intelre optimalizálnak. Ez ma már nem így működik, mert a fejlesztéseket az AMD és az NV erősen támogatja, vagyis ahonnan jön a pénz és a hardver arra megy az optimalizálás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák