Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • llax

    senior tag

    válasz flymi #3 üzenetére

    Akkor nézegesd az ászf-et, abban is a határidőket. Ha bármiből kifutottak, akkor kérd vissza a pénzt. Nem a futártól, hanem attól, akinek fizettél. Nem az áru eltűnésére hivatkozva, hanem a szerződés nem teljesítésére. Nem mutogathatnak senkire, a futárcéggel megverekedni nekik kell.

    Más lenne, ha Te küldenéd el egy áruért a futárt. A futár mindig a szolgáltatás megrendelője felé felel az értékkel, webshopos vásárlásnál ez jellemzően a kereskedő.

  • ncc1701

    veterán

    válasz flymi #3 üzenetére

    Nagy hiba volt, de ez volt a tanulópénzed. Fizess akkor, mikor megkapod a csomagot, persze, még akkor is lehet benne tégla is akár.

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz flymi #3 üzenetére

    A futárszolgálattal nem te kötötted a szerződést, nincs elszámolási kötelezettsége feléd.A csomagon kívül, sennit, még információt sem adhatna ki a futárszolgálat.
    A csomag útját tudod nyomon követni. De az ehhez szükséges információt, az eladó adja meg.

    Jogviszonyban az eladóval állsz. A cég felel a csomag tartalmáért és azért is ha nem kaptad meg. Ennyi. A többi csak mese, amit nem kell figyelembe venned.
    Szólítsd fel az eladót tértivevényes levélben, hogy 8 munkanapon belül vagy a megrendelt árut szállítsa le vagy a kifizetett összeget fizesse vissza.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • Chaser

    titán

    válasz flymi #3 üzenetére

    Eloszor is gratu, nem kell nekik utalni:)
    Hetfon telefon, illetve be az egyik boltba, ha van uzletvezeto kerni, telefonon es emailen kozolni az ufsz-szel h minden lehetseges forumon feljelentest teszel - tedd is meg -
    Panaszkonyvbe mindenkepp irj be, a tortentek utan pedig kerj min. 50% karteritest, 1 napon beluli kiszallitast, ha ezt nem akarjak vasarlastol elallas es penz vissza, termeszetesen homaton es egyeb helyeken is el lehet ezt meselni, ahogy itt is, errol is nyugodtan tajekoztasd oket
    Kizarolag ok a felelosek a csonagodert, ha a futar ceg elkavarja az is az o gondjuk, ha piros ho esik 5m az is - ekkor azert lohetnenek egy viszmajort ( : -
    Legyel tokos, ha ilyen a hozzaallasuk maskepp nem megy

    Szerk:
    Mindegy mit vartyognak, te semmilyen csomagot nem vettel at, a kiszallitasi ido tobbszorosen letelt, es neked semmi kozod hozza mit benaznak ok v a futar

    [ Szerkesztve ]

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

  • llax

    senior tag

    válasz flymi #14 üzenetére

    Nem vagy jóban a futárral :) Nálam két cég is automatikusan viszi családtaghoz (vagy tőlük hozzám, vagy másikhoz) a csomagot, ha nem valamiért nem tudok otthon lenni :) Mondjuk mindig "jól kerekített" összeggel szoktam az uv. csomagot fizetni...

    Ha már családtag... Az egyikőjüknek 2017 első fele az e.d.-lal való közdelemmel telt, előre kifizetett (100k+++), a rendeléskor és utána is folyamatosan raktáron lévőnek jelzett háztartási gépre várva... A csomag mérete miatt 24 órás szállítás ugyan nem jöhetett szóba, de heti talán 1 (2?) kiszállítási lehetőség igen. Egy ki kezdeti megakadás után mindig a következőre ígérték, cca. 5 hónapon keresztül. (Hozzá kell tenni: a választott színben más kínálatában nem találta.)

  • Chaser

    titán

    válasz flymi #8 üzenetére

    Jah h ez az update ( :
    Ha elismertek remek, ahogy fentebb irtam ugy jarj el, tisztajofejek' mar h vissza adjak a penzed v levasarolhatod ((( : legyen ennek nyoma ahol lehet, majd akkor lesznek pitsanrugasok', ha nem csinalsz semmit, akkor marad ez a hozzaallas

    Szerk:
    DarthSun
    Engem nem vigasztal h neked automatikusan adtak ami automatikusan jar ( :
    Kb 3 eve borotvat vettem a kmeti uzletbol, ott sukerult maguktol adni a garjegyet is a gephez

    [ Szerkesztve ]

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

  • lev258

    veterán

    válasz flymi #33 üzenetére

    Kezdj neki.
    Ha telik az idő, az neked hátrányosabb lesz. Majd a fejükhöz kapnak, ha megkapják a hivatalos papírt az ügyről.

    Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő

  • mephi666

    nagyúr

    válasz flymi #33 üzenetére

    az ügyfélszolgálat úgy néz ki elég vérszegény náluk... írtam korábbi kommentben, hogy mosógépet intéztem gépcsereprogramban... telefonon nem tudtak értelmesen válaszolni, helyben meg elintéztek mindent, ahogy kellett :K ja és pénteken intéztük el a papírokat, akkor fizettem, srác mondta, hogy 8 munkanapon belül szállítják a gépet: kedden jött üzenet, hogy a csomag a royal-nál van... hozták is aznap :K amit fel tudnék hozni negatívumként: egyedül jött a fuvaros és úgy szenvedte fel lépcsőnként a gépet az elsőre egy molnárkocsival, majd lefelé a régit hasonlóképp... (de ez nem az edigital hibája, hanem a futárcég spúrsága: jó móka lehet lift nélküli 5emeletesbe 70kilós mosógépet felvinni egyedül, majd a régit le)

    ui: nincs a közelben üzlet, ahova bemehetnél? hátha ott írni-olvasni tudó, segítőkész emberek vannak? (meg panaszkönyv, amibe be lehet írni :D ...azt nem lehet letagadni, hogy "rendszerhiba miatt nem kapták meg az üzeneted / spamba került az email")

    [ Szerkesztve ]

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • llax

    senior tag

    válasz flymi #37 üzenetére

    Hihi DPD :)
    Nem lenne etikus közzétenni a velük lefolytatott levelezésem, de az igen érdekes lenne :)
    Az ügyfélszolgálat napról napra csak ugyanazt tudta ismételni egy náluk (depóban) beragadt csomagom ügyében, hibás címre hivatkozva, hogy adjak meg helyes címet... Többedik nap után már a lakcímkártyámról is küldtem képet, de ugyanaz ment tovább: adjak meg új, helyes címet. X nap után már azt is hozzáfűzte, hogy ha Y napig nincs átvéve, visszaküldik a feladónak. (Egymásba fűzött levelezés volt, ügyszámmal, tehát az ügyintéző láthatta az előzményeket is.)

    A vége az lett, hogy felhívtam a központi telefonszámukat, de a menüben nem az ügyfélszolgálatot választottam, hanem (kvázi random) a pénzügyi osztályt. Tudod mi történt? Aki felvette meghallgatott (azzal kezdve, miért nem az illetékeseket választottam a menüben), kért fél perc türelmet, majd megadta a depóban dolgozó mobilszámát. A következő munkanapon kezemben volt a csomag... Ekkor derült ki (a depóban dolgozó telefonon elmondta), hogy a futáruk valóban nem találta meg a címet, a csomagot félretették és mivel mindig ugyanazt a címet kapták, mindig hibás címet jeleztek vissza a rendszerben. (a futár "újonc" volt, helyismeret nélkül, az utcánkban teljes a káosz a házszámokban, az utcán sem kérdezett meg senkit - utóbbi csak azért érdekes, mert más cégek futárai engem már nem is egyszer kérdeztek meg, merre találják XY-t, vagy egy címet)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák