Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Chaser #21 üzenetére

    pénteken voltam épp náluk: vettem egy routert és adták automatikusan a garpapírt most is :K

    ami a komplikáltabb: háztartási gépcsereprogramban kaptunk támogatást x mosógépre, ami 2hónapja volt több helyen (pl mediamarkt, edigital, stb), de most csak ediginél... nem akartunk változtatni, tőlük akarjuk megvenni a konkrét típust: hívtam csütörtökön a központi ügyfélszolgálatot, hogy náluk lehet-e érvényesíttetni a támogatást, valamint edenred aranykártyával ki tudom-e fizetni az egészet előre az üzletben, amikor lepapírozzuk és megrendelem... ügyfélszolgálatos csaj egyik kérdésre sem tudta azonnal a válasz: csereprogramot megkérdezte ott valakitől 1 perc alatt, az mehet, de a kártyát nem tudja, kérdezzem az üzletben :U neten megrendeltem a gépet házhoz szállítással, utalást adtam meg (hogy véletlenül se küldjék, míg nem zongorázom le, de foglalásban maradjon a gép), megjegyzésbe meg beírtam a bánatom a csereprogramról meg a kártyáról, hogy ezt a részt az üzletükben intézném... ahogy átvettem a routert, mondtam mi a másik nyűgöm, srác ment a sorszámkiadó géphez és adott egy számot, ami direkt erre az ügyletre vonatkozik... ügyfélszolgálat ennyire volt jól felkészült :D (lerendeztük a papírt, másik srác átállította a rendelésemben a fizetést kp-ra és helyben kifizettem kártyával, kiszállítást is kifizettem, most pedig csak a futárcéget kell várnom... 2éve valami royal futárral szállíttattak ide mosogatógépet, semmi probléma nem volt... remélem most a héten is így lesz)

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    válasz flymi #33 üzenetére

    az ügyfélszolgálat úgy néz ki elég vérszegény náluk... írtam korábbi kommentben, hogy mosógépet intéztem gépcsereprogramban... telefonon nem tudtak értelmesen válaszolni, helyben meg elintéztek mindent, ahogy kellett :K ja és pénteken intéztük el a papírokat, akkor fizettem, srác mondta, hogy 8 munkanapon belül szállítják a gépet: kedden jött üzenet, hogy a csomag a royal-nál van... hozták is aznap :K amit fel tudnék hozni negatívumként: egyedül jött a fuvaros és úgy szenvedte fel lépcsőnként a gépet az elsőre egy molnárkocsival, majd lefelé a régit hasonlóképp... (de ez nem az edigital hibája, hanem a futárcég spúrsága: jó móka lehet lift nélküli 5emeletesbe 70kilós mosógépet felvinni egyedül, majd a régit le)

    ui: nincs a közelben üzlet, ahova bemehetnél? hátha ott írni-olvasni tudó, segítőkész emberek vannak? (meg panaszkönyv, amibe be lehet írni :D ...azt nem lehet letagadni, hogy "rendszerhiba miatt nem kapták meg az üzeneted / spamba került az email")

    [ Szerkesztve ]

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

Új hozzászólás Aktív témák