Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • llax

    senior tag

    Ha utánvétes a cucc, Te is tedd azt, amit az illetékesek...

    Idén jártunk úgy, hogy egy "fél trambulin" eltűnt (2 csomagból állt). A futár letette az egyik felét - fizetni nem kellett -, azt ígérve, hogy következő napon hozza ki a másik felét, majd akkor kell fizetni. A fél itt maradt, a másik soha nem jött meg, a kereskedő kompletten újraküldte, a felet sem kérte vissza. Hogy van ez??? :) (gondolom fizet nekik a futárcég/annak biztosítója - féllel nem mennének semmire)

    [ Szerkesztve ]

  • llax

    senior tag

    válasz flymi #3 üzenetére

    Akkor nézegesd az ászf-et, abban is a határidőket. Ha bármiből kifutottak, akkor kérd vissza a pénzt. Nem a futártól, hanem attól, akinek fizettél. Nem az áru eltűnésére hivatkozva, hanem a szerződés nem teljesítésére. Nem mutogathatnak senkire, a futárcéggel megverekedni nekik kell.

    Más lenne, ha Te küldenéd el egy áruért a futárt. A futár mindig a szolgáltatás megrendelője felé felel az értékkel, webshopos vásárlásnál ez jellemzően a kereskedő.

  • llax

    senior tag

    válasz flymi #14 üzenetére

    Nem vagy jóban a futárral :) Nálam két cég is automatikusan viszi családtaghoz (vagy tőlük hozzám, vagy másikhoz) a csomagot, ha nem valamiért nem tudok otthon lenni :) Mondjuk mindig "jól kerekített" összeggel szoktam az uv. csomagot fizetni...

    Ha már családtag... Az egyikőjüknek 2017 első fele az e.d.-lal való közdelemmel telt, előre kifizetett (100k+++), a rendeléskor és utána is folyamatosan raktáron lévőnek jelzett háztartási gépre várva... A csomag mérete miatt 24 órás szállítás ugyan nem jöhetett szóba, de heti talán 1 (2?) kiszállítási lehetőség igen. Egy ki kezdeti megakadás után mindig a következőre ígérték, cca. 5 hónapon keresztül. (Hozzá kell tenni: a választott színben más kínálatában nem találta.)

  • llax

    senior tag

    válasz flymi #37 üzenetére

    Hihi DPD :)
    Nem lenne etikus közzétenni a velük lefolytatott levelezésem, de az igen érdekes lenne :)
    Az ügyfélszolgálat napról napra csak ugyanazt tudta ismételni egy náluk (depóban) beragadt csomagom ügyében, hibás címre hivatkozva, hogy adjak meg helyes címet... Többedik nap után már a lakcímkártyámról is küldtem képet, de ugyanaz ment tovább: adjak meg új, helyes címet. X nap után már azt is hozzáfűzte, hogy ha Y napig nincs átvéve, visszaküldik a feladónak. (Egymásba fűzött levelezés volt, ügyszámmal, tehát az ügyintéző láthatta az előzményeket is.)

    A vége az lett, hogy felhívtam a központi telefonszámukat, de a menüben nem az ügyfélszolgálatot választottam, hanem (kvázi random) a pénzügyi osztályt. Tudod mi történt? Aki felvette meghallgatott (azzal kezdve, miért nem az illetékeseket választottam a menüben), kért fél perc türelmet, majd megadta a depóban dolgozó mobilszámát. A következő munkanapon kezemben volt a csomag... Ekkor derült ki (a depóban dolgozó telefonon elmondta), hogy a futáruk valóban nem találta meg a címet, a csomagot félretették és mivel mindig ugyanazt a címet kapták, mindig hibás címet jeleztek vissza a rendszerben. (a futár "újonc" volt, helyismeret nélkül, az utcánkban teljes a káosz a házszámokban, az utcán sem kérdezett meg senkit - utóbbi csak azért érdekes, mert más cégek futárai engem már nem is egyszer kérdeztek meg, merre találják XY-t, vagy egy címet)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák