- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Én éppen 40 éve voltam az iskolában nagy király a fantáziadúsan "Három Sebességes Csillag Camping" típusjellel ellátott biciklimmel. Teljesen jó volt, a Csepel kempingbiciklije egy 3 sebességes, szerencsére nem kontrás agyváltóval -- egészen addig, amíg a Lövőház utca félkarú bicikliszerelő ki nem lopta belőle a váltós agyat.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Akula
őstag
én is megtartottam a régi piros camping bringát. valamelyik nap azzal mentem a gyerek mögött és mindenki csak nézett, hogy ki lehet ez a szerencsétlen, hogy nincs pénze ktm-re. de én jól éreztem magam. (ja, ez egy új lakópark tele CSOK-os vállalkozókkal és SUV-kal)
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
félisten
Ezt a Pepperonit még nem ismertem. Az eredetijéből előfordult néhány az iskolában, csodáltuk is őket de nagyon!
Nekem a Csillaggal viszont volt két komoly ütőkártyám: egyrészt nem kellett elengednem a kormányt a váltáshoz, másrészt be lehetett hajtogatni a bringát egy normál autó-csomagtartóba. Ennél fogva a királyságom is ott jelentkezett, amikor valamilyen távoli helyen rendezett ügyességi versenyen én ott lehettem a kempingemmel, ők meg csak nézők lehettek.
Aztán jött a Szputnyik (szovjet félverseny kerékpár...) a Déli ABC-ből (akkor emelték az árát 1400-ról 1900 Ft-ra), amit ráadásul átalakítottam 10 sebességesre, és mindent megváltoztatott. Máig használom.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
nyunyu
félisten
Szabályozás elmaradása jó kérdés, hiszen már a nyolcvanas években is voltak próbálkozások elektromos mikrotranszportációs kütyükre, amik az akkori szabályokat feszegették, tehát idő az bőven lett volna rá.
De a 85 elején piacra dobott Sinclair C5 akkorát bukott egy éven belül, hogy végül nem kellett miatta hozzányúlni a brit KRESZhez.
(Ennek persze IT ipari kihatása is volt, Sinclair 86-os csődje miatt nem nagyon lett folytatása a ZX Spectrumnak.)[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
dqdb
nagyúr
A kerékpárosklubba belépéssel kaphatsz bringára biztosítást, biztosítónál is lehet kötni (Uniqa rémlik régről, ezt most találtam), valamint sok lakásbiztosítás tartalmaz elég magas összegig felelősségbiztosítást a családtagok által vétlen okozott károkra, így bringára is érvényes (az esetemben elvileg 20 millió forintig térít a biztosító).
Ha egy bringásnak van esze, akkor a fenti három lehetőség egyikével él, és bebiztosítja magát arra az esetre, ha ő hibázna. Csak sajnos kevesen gondolkoznak így.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Uzi74
senior tag
Mint más is írta sok lakásbiztosítás tartalmaz privát felelősségbiztosítást kerékpárral történt balesetekre. (Mivel a Fiido D3 nem esik bele teljes mértékben a kerékpár katergóriába, kérdéses egy biztosító nem tagadja-e meg a fizetést - mivel semmilyen jogi kategóriába nem esik, szinte nem tudod biztosítani).
Németeknél azért látsz rendszámot a gyosrabb pedelec-eken, mert azok S-Pedelec kategóriába esnek (mert segítenek 25 km/h, max 45 km/h- ig) - praktikusan robogórendszám van rajtuk (ami a kötelező biztosítás befizetését igazolja, de nem kell vizsgáztatni vagy ilyesmi - viszont nem változtathatsz rajtuk, van műbizonylat hozzájuk ami nálad kell legyen) Ez egy normál gepjármű felelősségbiztosítás, ami akár több millió euróig fedezhet - sokan elfelejtik nem egy ferrari javítása a drága, hanem a személyi sérüléses balesetek utáni orvosi számlák fizetése (nem a sérült tb-jére megy, hanem te fizeted mert te okoztad), kiesett munkaidő, maradandó sérülés utáni kártérítés, életjáradék).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam Deck
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Robot fűnyírók
- Asztalos klub
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Gyorstöltők, kábelek, adapterek 2 év garanciával, 90 napos visszaküldéssel - Domshop
- Apple Airtag új, bontatlan és tokok - Darabra is 1db/11eFT 2db/21eFT 3db/31eFT
- Sony Ericsson P990i dokkoló
- Casehouse.hu - Iphone Samsung Xiaomi Apple Watch Airpods tartozékok
- UPdate 2024.03.30. Új aktiválatlan sim kártya marketing számok Yettel Telekom Vodafone