- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- 3D nyomtatás
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Azoknak, akik szerint rendes ember használjon inkább rendes biciklit: sok helyen fordulnak elő olyan alattomos képződmények, mint pl. hegyak, dombok. Sokak számára, mint mondjuk én, ez jelenti a hagyományos kerékpározás ellehetetlenülését. A napi szokásos 9 km-es meneteimből kevesebb, mint 1 km a nagyjából sík terep.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Én éppen 40 éve voltam az iskolában nagy király a fantáziadúsan "Három Sebességes Csillag Camping" típusjellel ellátott biciklimmel. Teljesen jó volt, a Csepel kempingbiciklije egy 3 sebességes, szerencsére nem kontrás agyváltóval -- egészen addig, amíg a Lövőház utca félkarú bicikliszerelő ki nem lopta belőle a váltós agyat.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Ezt a Pepperonit még nem ismertem. Az eredetijéből előfordult néhány az iskolában, csodáltuk is őket de nagyon!
Nekem a Csillaggal viszont volt két komoly ütőkártyám: egyrészt nem kellett elengednem a kormányt a váltáshoz, másrészt be lehetett hajtogatni a bringát egy normál autó-csomagtartóba. Ennél fogva a királyságom is ott jelentkezett, amikor valamilyen távoli helyen rendezett ügyességi versenyen én ott lehettem a kempingemmel, ők meg csak nézők lehettek.
Aztán jött a Szputnyik (szovjet félverseny kerékpár...) a Déli ABC-ből (akkor emelték az árát 1400-ról 1900 Ft-ra), amit ráadásul átalakítottam 10 sebességesre, és mindent megváltoztatott. Máig használom.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
De miért lenne ez elfajzott igények szerinti? Attól, hogy Neked pont nem erre van szükséged?
Ha valami egy normál kerékpáros tempójával halad és maximum annyi helyet is foglal, akkor mégis miért fáj neked az, hogy a rajta ülő ember nem mindig tekeri a pedált?
Jobb lenne, ha benzint égetne és úgy haladna?
Miért olyan nehéz felfogni azt, hogy esetleg nem mindenki tudja még egy pedeleckel sem végigtekerni a teljes útját? (Nem kell messzire mennem, a szomszéd bácsi pont ebben a helyzetben van.)
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!