Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacc

    aktív tag

    válasz S_x96x_S #15 üzenetére

    Igen, van ami kiaknazza, lasd ezt a hirt, ez az az alkalmazas terulet. :R

    Persze, PCIe 3 es 2 kozott is csak 8-20%-os visszaeses van az adatok beadasanal a GPU-ba, de kettonel szamit, foleg, ha kulon-kulon kell szimulalni a futatasaokt mas-mas parametereken.

    Tegnap is volt olyan trening, ahol a GPU-nak volt ures jarata, nem egyszer, mert nem jott gyorsan az adatt a 2x PCI-e x8 3.0-an keresztul, alias x470 chipsetes mobo-n :).

    SSD-nek egy Samsung 970 Evo, CPU Ryzen 2700, 3200Mhz-es Ramok, szoval van.

    Amikor a trening ido-t is figyelembe veszed, akkor ezek az "ures jaratok" amikor nem kap adatot, akkor benne vannak a statisztikaban, ezeket kivenni eleg maceras.

  • Tyrel

    őstag

    válasz S_x96x_S #15 üzenetére

    Ha tippelnem kéne a PCI-E 4.0-ra akkor lesz szükség (gaming fronton), ha elkezdenek jönni az olyan true-DirectX12 játékok amiket Abu vízionált korábban... de szerintem ezek legkorábban a következő konzolgeneráció után terjedhetnek el majd.

    Egy ideje mondogatva van itt, hogy a merőben modern alapokra épülő (tehát nem DX9-11-ben gyökerező motorokat használó) és/vagy RayTracing-et masszívan alkalmazó játékoknak (amikhez még videokártya sincs, beleértve a piacon lévő RTX-et is) a jelenleginél sokkal több és gyorsabb videomemória fog kelleni... pl. az új Titan 12GB-ja is kevés lesz...

    ...na majd ha az a korszak eljön, sztem akkor fog kelleni a PCI-E 3.0 x16-nál gyorsabb kapcsolat, de addig valószínűleg nagyon elhanyagolható lesz az fps különbség. Így akinek már van AM4 alapja, annak gyanúsan nem fogja megéri váltani... már alaplapot...

    ...viszont az a Zen 2, hmmm... :K :B :U

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák