- Canon MILC: EOS R és M topik
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen videókártyát?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Steam Deck
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elméletben igen, de a Windows Phone túl pici piac ahhoz, hogy egyelőre érdekelje a cégeket. A Firaxis két területre fókuszál. A normál Windows és az iOS. Ezen belül is két API-ra fókuszálnak: Mantle és Metal. A többi API, még a DX12 is csak másodlagos. Az előbbi két API-ra készült fejlesztéseket portolják majd rájuk. A portolást elvégezheti az Aspyr, ők csinálják a Starships Mac OS portját is OpenGL-re. A Linux nem fókusz, ahogy a Windows Phone, vagy mobil Windows 10 sem. Az Android sokkal inkább fókuszban lenne, de az OpenGL ES miatt nem kezdenek bele, mert nem tudják jól megírni az alkalmazást. A Starships iOS-en, Metállal olyan minőségben fog futni, mint PC-n Mantle-lel, de a Mac OS port például rosszabb minőségű lesz már a megjelenítésben és a sebességben is. A DirectX 11 port minőségben hozni fogja a Metal/Mantle portot, de sebességben nem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt tudni kell, hogy a LORE motor mainline szinten Metal, Mantle és DirectX 11 jelenleg. Az OpenGL-t az Aspyr szerkeszti bele mindig. Tehát a Firaxis nem, hogy az OpenGL ES-sel, de a normál OpenGL-lel sem törődik. Majd az Aspyr megoldja, ha nem, akkor nem lesz kiadva a játék xy platformra és kész.
A Firaxis a jövőben R&D fókuszba a Metal és a Mantle API-t helyezi, míg a DirectX 11 és 12 API-kra direkten R&D nem lesz, de a gyártói API-khoz fejlesztett funkciókat leportolják rá, legalábbis DirectX 12-re biztosan. Az OpenGL portolásokat az Aspyr csinálja majd továbbra is.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #20 üzenetére
Ezekkel az API-kkal draw call problémára és az üzemidő meghosszabbítására mennek. Bár a Mantle esetében valszeg a jobb AA mód itt is aktiválva lesz, ahogy a Civ: BE esetében. A többi API nem támogatja a fedettségmintákat, így ezt az MSAA megoldást csak így tudják alkalmazni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- World of Tanks - MMO
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ukrajnai háború
- Elden Ring
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Gaming notebook topik
- Ford topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
- -30% Lenovo ThinkPad T14 Gen 4:i5 1335U,16GB DDR5 5200MHz,512GB,vil.HU bill,Lenovo pré.gari 2027.7.9
- Fx 8350+alaplap+16gb ddr3
- Philips Fidelio X2HR (új, bontatlan, 2 év garancia)
- Jonsbo CR-2000GT Dual Tower 2x120mm PWM ARGB processzor hűtés (új, bontatlan, garancia)
- beyerdynamic DT 990 PRO 250 Ohm nyitott stúdió fejhallgató (új, bontatlan, 2 év garancia)