Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • copass

    veterán

    válasz Abu85 #81 üzenetére

    "Csak kezelhetetlennek hiszed, de pont az a lényeg, hogy simán kezelhető, csak elég memória és mag kell hozzá. Ugyanez a lényege az Unreal Engine 5-nek, hogy az általad felvázolt "industry standard workflow"-nak a felét kidobhasd, mert megcsinálja maga a motor."
    ha egyszer is csináltál volna egy nagyobb scene-t highres modellekből, akkor tudnád hogy miért nincs létjogusultsága a highres modelleknek. ezért kell optimalizálni úgy ahogy.
    ez nem faszméretegésről szól hogy én milyen részletes modellt tudok betölteni, hanem a használhatóságról. nagy különbség.

    mivel nincs semmilyen gyakorlati tapasztalatod a témában, ezért szakzsargonnal és elméletekkel operálsz. hiába hoztam fel több példát is, ugyanazt fújod...
    egyre több nagyköltségvetésű sorozat készül (mandalorian,startrekdiscovery)
    az UE ezért nagy dolog a GPU gyorsítással, mivel kimarad az eddigi időigényes módszer:
    felvétel green screen előtt, render,kompozit,stb.
    filmgyártás, építészet nem 1%...

    [ Szerkesztve ]

    "amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

Új hozzászólás Aktív témák