- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
paprobert
senior tag
Satz18 állítása is rendben van. Ha 2.5x erősebbek lettek volna a PS4-XB processzorai, akkor a kényszer miatt 30-ra lockolt, és az alá bezuhanó játékok jól futottak volna a jelenlegi grafikai-fizikai minőségi szinten.
Lehet valamit 30-ra tervezni, és ezt a konzolgenerációk végén kényszerből meg szokták lépni a fejlesztők, egy utolsó grafikai boosterként felhasználva, de ezek a konzolok már megjelenéskor így nyitottak...
Ezért lett megemlítve hogy processzorlimites volt ez a generáció, és ez nagyon sok mindent visszafogott. (Kifejezetten nem a herélt játékokról beszélek.)
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
arty
veterán
egy apró vélemény: sose lesz betonstabil a frém, ha a fejlesztő/kiadó igénytelen, tehetségtelen, nincs idő, stb.
az elmult generációk/30+év alatt alatt MINDIG voltak jól és rosszul futó játékok és ezen semmi nem fog változtatni
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."