Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • waterman_

    aktív tag

    válasz Maotun #31 üzenetére

    nem értem mire kéne a fizikai gyorsításhoz egy külön mag. a 100-as nagyságrendű unified shaderből párat rá lehetne venni simán fizika számolgatására, csak legyen végre egy felület, egy api ami általános és ne ahány fejlesztő, annyi féle megoldás legyen. a textúrázás mellett néha fizikai számolásra lenne befogva pár tucat szál.. azzal ha külön dedikált fizikai processzort alkalmaznának, bebetonoznák magukat, a két gpu-s csodák a felsőkategória része, amit a legtöbb user nem engedhet meg magának. ellenben ha egy átlagos gpu-n nyújtanak átlagos vagy esetleg gyér fizikai teljesítményt, de azt sok játékban, akkor az nekik sokkalta jobban megérné. az egyszeri felhasználónak is. szerintem.

    [ Szerkesztve ]

    ..egy sikátorba talátak rám, egy régi frigóba próbátam viszatérni a főd légkörébe..

Új hozzászólás Aktív témák