- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz waterman_ #33 üzenetére
szerintem meg majd a programozók eldöntik, hogy hogyan szeretnék felosztani a GPU és a CPU számítási kapacitását. a hardvergyártók esetleg megpróbálhatják magukhoz édesgetni őket egy olyan apival, ami megadja a kellő rugalmasságot. Ha a havokot megírják úgy, hogy lehessen vele shaderen és cpu-n is számolni, akkor azt hiszem nem lesz sok probléma... azt viszont nem hiszem, hogy kizárólagosan a GPU-ra hárulna ez a feladat, amikor a grafikának is fejlődnie kell folyamatosan, így olyan sok shadert nem lehet elvenni a látvány számolásától.
ja és azt az aprócska tényt kifelejted, hogy nincs egyelőre olyan, hogy "dedikált ppu". egy unified shaderes gpu legalább annyira alkalmas a célra, mint a physx... már itt megbukik a "gyér fizika gpu-n" elmélet
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
ddekany
veterán
válasz waterman_ #33 üzenetére
"nem értem mire kéne a fizikai gyorsításhoz egy külön mag. a 100-as nagyságrendű unified shaderből párat rá lehetne venni simán fizika számolgatására, csak legyen végre egy felület, egy api ami általános"
De tudja vki konkrétan, hogy egy kifejezetten a fizikai algoritmusokra optimalizált PPU, nem-e lényegesen jobb egy GPU-nál fizikai számításokra? Teszem azt, lehet (nem tudom, csak gondolatébresztőnek mondom), hogy fizikai számításoknak jobban fekszik egy Cell-szerű felépítés (sok kis "processzor" saját memóriával). Na meg, ha vmi komolyan fizikázik, akkor aligha elég rá "pár unified shader", és akkor esetleg már a saját memória is dukálna a PPU-nak (tehát ahelyett, hogy a grafikai számításokkal osztozna a videókártya memóriasávszélességén). Na ezek csak ötletek... ha valakinek van tapasztalata ezekkel, ne tartsa vissza magát.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210