- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modding és elektronikai kérdések
- E-book olvasók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 3D nyomtatás
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vtechun
veterán
Sziasztok!
A Fiido D2 kerékpárról van valakinek infója, tapasztalata? Vagy létezik hasonló árkategóriában olyan pedelec kerékpár ami tud simán elektromos módban is menni, meg rásegítéssel is?
-
vtechun
veterán
Vlamilyen fórumban olvastam, hogy a Bosch talán távolról is le tudja tiltani a motort, ez pl. nem egy előny. Meg ugye ez a Fiido 150, nagyon max 200 ezer Ft. Nem pedig 4x annyi. Lehet sportolni, hobbinak nem éppen ideális, viszont szerintem munkába járni - ennyiért - bőven megfelelő. Nincs egyáltalán tapasztalatom a témában, de gondolom leghamarabb az akksija mehet tönkre ezeknek, azt meg lehet venni hozzá olcsón, vagy persze a cellákat az ember - ha érdekli a téma - magának kicseréli.
-
vtechun
veterán
válasz Runner_fxr #1253 üzenetére
forrasztgattam már akksikat, alakítottam át NiCd akksis fúrót Liion-osra, BMS-sel, step up-pal, stb. Szóval odafigyelve nem egy ördöglakat. 30 darab akksi van ebben a kis bringában, professzionális akksi darabja 2600 ft kb, kell belőle 30, aztán máris megoldott. De, ha nem akar az ember mókolni, akkor készen is lehet venni hozzá, pont ilyen való bele : Xiaomi M365 Battery, ezt is meg lehet venni, de ezt nem ördöngösség szétszedni.
-
vtechun
veterán
válasz Dr.FantastiK #3589 üzenetére
mi a baj a Decathlonos biciklikkel?
-
vtechun
veterán
válasz Gömbike #3618 üzenetére
hm, most egy 50 ezres biciklim van, aluvázas, amit még 2006 körül vettem, azóta 1x cseréltem rajta gumit, meg pedált - persze túl sokat nem mentem vele. (Robogózom, de ha lenne pedelec, akkor legalább munkába azzal járnék, szóval az csak évi 3-4000 km - gyerekoromban munka nélkül többet mentem évente ) Magyarán az én városi (alföld) poroszkálásaimra bőven elegendő. Ettől is sokkal rosszabb lenne egy 3-400 ezres Decathlonos pedelec?
-
vtechun
veterán
válasz Dr.FantastiK #3624 üzenetére
Használttól, garancia nélkül ódzkodom. Ezek a Decathlonosak is csak a pályázat fényében kerülhetnek szóba. Garancia is van rá, nem is Bosch (attól is ódzkodom ).
-
vtechun
veterán
válasz szitaati #3626 üzenetére
közben eszembe jutott, hogy első kerék hajtással még a fogaskerék és lánc sincs kitéve nagyobb terhelésnek.
Pl. Egy ilyen Benger E City pont jónak is tűnik munkába járási célra.
-
vtechun
veterán
-
vtechun
veterán
hogyan nézed sonoff switch-csel?
Nekem Tuya okoskonnektorjaim vannak, azok szoftvere elvileg tud olyat, hogy fogyasztás alapján lehet automatizmust létrehozni, pl. hogy kapcsoljon le, ha x watt fölé emelkedik/csökken a fogyasztás, stb. Tehát, amikor 80%-hoz ér, akkor egész biztosan visszább veszi a töltési sebességet is, azaz lehet automatizmust kötni hozzá.
-
vtechun
veterán
Van egy visszaigazolt rendelésem erről a praktikerből. Remélem kihozzák. Gondolom el volt árazva, mert sikerült megrendelni 69990-ért . Hívott is az ügyintéző, hogy zöld vagy fekete kell Pedig azt hittem azért hív, hogy sajnálatát fejezze ki az elárazás miatt. Szóval, csak ezért csaptam le rá. Ahogy nézem az aksi is kivehető, szóval akár szerelni is könnyebb.
3666: 80% fölött erősen változik a töltés karakterisztikája a Li-ion akksik töltése közben. Szóval azt egészen biztosan jelezné egy fogyasztásmérő okoskonnektor. Csak azt kell megfigyelni, hogy miről, mire változik ekkor, aztán arra mehet az automatizmus.
[ Szerkesztve ]
-
vtechun
veterán
köszi, ezt jó tudni. Akkus csavarbehajtót alakítottam már át lítiumosra. Szóval annyira távol nem áll tőlem, de max egy ilyen üreset moddolnék alkalomadtán
A kerékpárra rátérve:
Annyira nem vagyok tőle természetesen elájulva. Nekem úgy tűnik, hogy az 5 fokozat annyit tesz, hogy bármennyire kicsit is mozdítom a pedált, elkezdi bizonyos sebességgel hajtani a motort. 4-esben pl 13-14 km/h órával. 5-ösben 22 körül.
Azt hittem, hogy tekerem és segít, de gyakorlatilag nem ez az érzés van bennem menet közben. Gondolom nem, lehet vagy nem egyszerű nyomatékszenzorosra átalakítani.Nagyon rövid a leghosszabb fokozat is, szóval, ha annyival tekerném amennyivel megyek, akkor úgy néznék ki mint egy spinninges edzés közben. Ezen esetleg majd talán lehet egy nagyobb első lánckerékkel javítani. Ma ezzel jöttem dolgozni, 20 perc alatt ide is értem 5-6 km. Szóval nem rossz.
-
vtechun
veterán
Van rajta kijelző. 5-ös fokozatban eléggé lórugásszerűen indul holnap egy nagyobb etapra megyek vele.
Alapesetben ahogy néztem 80 watt körüli teljesítménnyel tölt. Okoskonnektorral belőttem, hogy 30 watt alatti teljesítményfelvétel esetén vegye el az áramot, így talán nem öregszik meg olyan hamar az akksi.
-
vtechun
veterán
-
vtechun
veterán
nem láttam semmi feleslegesen kilógó cuccot sajnos
Ezek a menüpontok vannak egyébként benne.
4.Setting
P01: backlight brightness, level 1 is the darkest, level 3 is the brightest;
P02: mileage unit, 0: KM; 1: MILE;
P03: Voltage level: 24V, 36V, 48V, 60V, 64V Default 36V;
P04: Sleep time: 0, no sleep; other numbers are sleep time, range: 1-60; unit
minutes;
P05: Power assist position: 0, 3 file mode:
1, 5 file mode:
P06: Wheel diameter: unit, inch; accuracy: 0.1;
This parameter is related to the display speed of the meter and needs to be
entered correctly.
P07: Number of speed magnets: Range: 1-100;
This parameter is related to the display speed of the meter and needs to be
entered correctly.
If it is a normal hub motor, directly input the number of magnetic steel;
If it is a high speed motor, it is also necessary to calculate the reduction ratio,
input data = number of magnets × reduction ratio;
For example: motor magnet steel number 20, reduction ratio 4.3: input data:
86=20×4.3
P08: Speed limit: the range is 0-100km/h, 100 means unlimited speed.
The input data here indicates the maximum running speed of the vehicle: for
example, input 25, indicating that the maximum running speed of the
vehicle does not exceed 25km/h; the driving speed is maintained at the set
value.
Error: ±1km/h; (both assist and speed limit)
Note: The value here is based on kilometers. When the unit setting is converted
from kilometer to mile, the speed value of the display interface will be
automatically converted to the correct mileage value, but the speed limit
value data set at this menu under the mile interface. No conversion,
inconsistent with the actual display mile speed limit value;
Note: The P09-P15 menu is only valid in the communication state.
P09: zero start, non-zero start setting, 0: zero start; 1: non-zero start;
P10: Drive mode setting 0 : Power drive (the booster position determines how much
power is output, and the switch is invalid).
5
1 : Electric drive (driven by the rotary handle, the power assist position is invalid at
this time).
2 : Power assist drive and electric drive coexist simultaneously
P11: Boost sensitivity setting Range: 1-24;
P12: Boost start strength setting Range: 0-5;
P13: Power magnetic steel disc type setting 5,8,12 magnetic steel three types
P14: Controller current limit value setting Default 12A Range: 1-20A
P15: Controller undervoltage value
P16: ODO clear setting Long press the up button for 5 seconds ODO clear
P17:0: cruise is not enabled, 1: cruise is enabled; auto cruise is optional (only valid for
protocol 2)
P18: Display speed ratio adjustment range: 50%~150%,
P19: 0 gear enable bit, 0: 0 gear, 1: 0 gear
P20:0: Protocol No. 2 1: 5S Protocol 2: Alternate 3: AlternateItt a P05, P07, P09, P10, P11, P12, P13, P19 szorul némi magyarázatra nekem. Valaki tudja miket jelentenek? Köszi!
ill. a P06 esetén az abroncs átmérőt érdemes megadni, vagy megmérem kompletten kerékkel "bruttó" átmérőt?
[ Szerkesztve ]
-
vtechun
veterán
a max sebesség 100-on volt alapból
a kraft pedig 15-ön, csökkent is két kockát gyorsuláskor simán, azt visszavettem 10-re.
Az 5 sebességi fokozatot semmilyen szempontból nem lehet befolyásolni. Gyakorlatilag bináris. Vagy forgatja a motort, vagy nem. Ez teljesen normális a fordulatszenzoros pedelec-eknél? Valahogy emlékeim szerint (egyszer valami török kereskedőnél kipróbáltam egy Mercedes-Benz pedelecet jópár éve) folyamatosan szépen segített, nem lökött meg állat módjára egy bizonyos sebességre. Ez számomra csalódás, még, ha bagóért is tudtam megszerezni
Azt hittem, hogy tényleg az erőt adja a motor, szóval tekerem, aztán max könnyebb tekerni a nagyobb fokozatokban, de gyakorlatilag csak sebességet állít. A tekerés pedig ON fokozat, ha meg nem tekerem, akkor OFF. -
vtechun
veterán
válasz vtechun #3705 üzenetére
Sziasztok!
Nemrég az ölembe pottyant egy RKS MX25 kerékpár, pedálszenzoros. mint ahogy az kiderült, a pedálszenzor annyit tesz, mintha húznám a gázt és menne max (adott fokozathoz tartozó) sebességgel. Ez elég sz@r megoldás, legalábbis nekem Mert így még a sebességet sem tudom szabályozni... Nyomatékszenzornál tudtommal nincs ilyesmi. Ott ténylegesen rásegít, igazából ez lenne nekem jó.
Kérdésem az lenne, hogy ezeket át lehet-e alakítani nyomatékszenzorosra?
Működnek azok hátsó agymotorral?
Másfajta vezérlő kellhet hozzá?
Hol/mennyiért lehet kapni szükséges nyomatékszenzort?
(feltételezem nem az kerül 1-200 ezer forintba - amennyivel drágább általában egy nyomatékszenzoros pedelec)
-
vtechun
veterán
válasz vtechun #3674 üzenetére
Sziasztok!
Azóta is megelégedéssel használom munkába járni a kis rettenetet. 180 km-t mutat az órája, de szerintem nem pontos, mert 21-22 km/h-nál többet sosem mutat menet közben, miközben GPS-el nézve 28 is szokott lenni.
Szóval lehet már benne olyan 250 km. Eddig semmi baja nem volt, szépen teszi a dolgát. Féke persze nyikorog, de legalább szól a járókelőknek, hogy jövök. Csengő nincs rajta csak "duda", azt meg nem akarják észrevenni, hogy egy bicikli mögöttük..
Össze lehet hajtani ugye, de azért elég nehéz berakni a csomagtartóba, főleg a "teniszkönyökömmel". Lámpái nagyon jók. Talán egyetlen/legjelentősebb hátránya, hogy saras, nyálkás időben nagyon felszórja a sarat - pont az akksira, meg a zsinórokra. Ezt kiküszöbölendő egy literes Listerine PET palackot kettévágva, felerősítettem a sárvédőn lévő két csavarral. Várom azóta a nyálkás időt, hogy lássam, hogy szuperál, de szerintem jó lesz. Szóval, ennyi pénzért (70 ezer ft) nagyon megérte
-
vtechun
veterán
Tudtok ajánlani jó ár/érték arányú téli öltözetet biciklire? Főleg térd/láb lenne érdekes, mert a kabátom jól véd. Ugye pedelecen nem igazán melegedek ki, de a munkába menet 20 perce -4-6 fokban hideg tud lenni
-
vtechun
veterán
Sziasztok!
Munkába járok október óta a kis akciós pedelec-emmel. Mivel nem aluvázas, így nem használ neki a csapadék. Nappal amíg dolgozom, akksi nélkül szabad ég alatt áll. Olykor megázik emiatt. Arra gondoltam, hogy valamilyen takaróponyvával takarnám, míg itt tanyázik. Tudtok ajánlani valami jó ár/érték arányút, amit nem fúj le róla a szél? Köszi!
/egyébként túl vagyunk a kb. 500 km-en, fékeket kellett állítgatni eddig, néhol rozsdapötty van, ahol nincs festés/
-
vtechun
veterán
Sziasztok!
500 ezerért van az Aldiban ez a Grundig kerékpár.
Szerintetek ez pedál vagy nyomatékszenzoros?
A leírásban van magyar szekció, úgy a dokumentum 3/5 részénél kezdődik. pl. ilyesmik vannak benne:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen