- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Ebben amúgy igazad van, valóban kellemesebb lenne a 35 körüli tiltás, akkor nem maradna hiányérzet, a 45 már nem létszükség. De ez tényleg csak hosszabb távú síkon közlekedésnél zavaró, klasszikus hegyi bicajozás esetében nincs jelentősége. Nekem az összes Bosch motoros montimból azonnal ki lett szedve a 25-ös korlátozás. Jó poén volt elsőre, aztán hamar rájöttem, hogy tulajdonképpen alig használtam ki. Mivel alapvetően terepezek vele, terepen kb egyszer kétszer volt aktív a tuning. Leginkább akkor használtam amikor beértem a városba a terepezés után és a hazafelé tartó 5-10km-en jobban meg tudtam csapatni és kicsit hamarabb hazaértem. És azért néha előfordultak érdekes jelenségek a tuning miatt, voltak szoftveres gubancok, pillanatnyi letiltások. A Meridában a Shimano motort már nem is bántottam, ki lehetne ezt is "chippelni", 30K-ért rendelek egy Speedclip-et, ráhúzom a jeladóra aztán annyi, csak nem szabad a legújabb szoftvert feltenni a motorra, mert az már felismeri a tuningot és tilt. De őszintén szólva nekem többet ér a gari, bár lehet nem lehetne kiszűrni, de jobb a békesség. Meg így legalább a reális km adatok vannak a computerében is. Teljesen jól elvagyok így is. De ha mondjuk városi ingázásra vennék egy pedelec bicót, na abból biztos, hogy ki lenne szedve a korlátozás.
big-J: Persze ha jogsival, biztosítással és motoros sisakkal akarod használni, akkor nem gond a nagyobb teljesítményű e-bike. Ugyan az mint bármelyik mezei robogó. Csak ugye a legtöbben akik pedelec bicót akarnak venni, pont azért veszik ezt, mert nem akarnak biztosítást, motoros bukót, meg lehet jogsi sincs. Na most ha a gyártók meghagyják a kiskapukat a tuning mestereknek, akkor azzal azt kockáztatják, hogy esetleg besokallnak a törvényhozók és azt mondják, hogy smkp a 25-ös pedelec is. Innentől kezdve a kereslet drasztikusan vissza fog esni. Elég megnézni az S-Pedelec piacát, régebben egy csomó ilyen modell volt, most gyakorlatilag nagyítóval kell keresni a gyári S-Pedelec-et. Alig van rá kereslet, pont a megkötések miatt.
Magyarország külön kategória ebből a szempontból, itt gyakorlatilag nagymotorral is tudsz menni rendszám nélkül, kutya nem foglalkozik vele. Én hosszú évekig használtam 150-300 köbcentis robogókat, rendszám nélkül, kismotorként. Soha nem volt belőle bajom, pedig voltak igazoltatások. Még ittasan is elkaptak anno. De az volt a szerencsém, hogy balesetem nem volt, mert akkor átvizsgálják a masinát és ha bármi nincs rendben, akkor nagyon megszívod.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte B450M DS3H + Ryzen 7 2700X alaplap+processzor (nem ad képet)
- Eladó gamer PC (Ryzen 5 7600X/16GB DDR5/512GB SSD/RTX 4070 Super)
- Eladó gamer PC (i5-6500/16GB DDR4/120GB SSD+320GB HDD/GTX 1050Ti)
- Eladó új gamer PC (i5-12400F/16GB DDR4/512GB SSD/RX 7600)
- Eladó gamer PC (i5-8500/16GB DDR4/256GB SSD+500GB HDD/GTX 1650 4GB)