Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • feregember

    csendes tag

    válasz Cathfaern #37 üzenetére

    "Kb. DX9 óta az OpenGL API olyan szinten le van maradva, hogy vagy jelentősen lassabb minden linuxon, vagy bizonyos effektek hiányoznak ... A vulkan valamit segít a linuxon, de bármennyire is rossz az OpenGL API ..."

    A "lemaradt", "rossz API" megállapítások abból erednek, hogy
    (A) szerinted a win-es játékok linux-os portjai okvetlenül vagy lassabbak vagy grafikailag hiányosak, VAGY
    (B) ismered is az API-kat, és tudsz mondani pár olyat amit DX11 tud de a OpenGL4.5-ben nincs benne, vagy sokkal kevésbé hatékonyan kezelhető?
    A 2 közül melyik? Nekem nincs ilyen széles tapasztalatom, de érdekelne a téma, ezért kérdem.

    "... nem ez a linux legnagyobb rákfenéje, hanem az X, meg a széttöredezettség."

    Hogy mi a legnagyobb rákfene nem tudom, de konkrétan ezen 2 dologra van alternativa ill. megoldás.
    X11 helyett van Wayland és Mir.
    Széttöredezettség megoldása a Snappy, AppImage, Flatpak környezetektől várható.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák