Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dißnäëß

    veterán

    válasz GreenGoblin #29 üzenetére

    Protonnál nem kell megadni semmit, ami Rád utal. Egy Tor hálózatba belépve, virtuálisan a világ túlvégérôl is tudsz regizni email acc-ot és hajrá. Isten meg nem mondja, ki vagy, mint fiók tulaj, amíg free plan-ben vagy. Fizetôsnél már összeköthetnek a fiókkal a bankkártyád alapján - vagy sem, ha ôk belül nem tesznek ilyet. (Gyanítom, nem).

    Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

  • Dißnäëß

    veterán

    válasz GreenGoblin #34 üzenetére

    Mindig ezen technológiák kombinációja a legjobb. Paranoidoknak szteganográfia, azaz olyan titkosítási csatorna, amiben akkor is megy random jelleggel adat, amikor semmit nem csinál az ember, tehát még mintákat sem látnak a viselkedéssel kapcsolatban kívülrôl szemlélôdôk, nemhogy belenézzenek. Sima titkosításnál nem tudják azt pl, hogy mi van a csôben, de hogy mennyi adat mozog, milyen gyakorisággal, stb, igen.

    Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

  • foregister

    tag

    válasz GreenGoblin #52 üzenetére

    Ha én hetekig-hónapokig tanultam a vizsgákra és Józsika bezsebeli az elismerést egy másolassal, akkor Józsika valamit jobban csinál, ha neked ezután nem jár elismerés, akkor a helyedben ráfeküdnék arra a problémamegoldásra, hogy Józsika ugyanazzal az eredménnyel hogyan lett mégis sikeresebb arra a pozícióra amire végül téged nem vettek fel. Ahol ez nem derül ki (akár idővel), az alapból megbízhatatlan munkahely, ne sajnáld. Esteleg érdemes elmerülni a self-marketing fogásokban és akkor nem csak jobb pozikat érhetsz el, hanem remek vállakozó is lehetsz, nem kell pozíciók után kullogni rabszolgaként.

    Volt szerencsém ilyen kétes eredetű "papírlaphoz", nem érdekelt, nem adtam el senkinek, főleg azért, mert ha kitudódik az én megbízhatóságom csorbul.

    Viszont amásik része, hogy a marketing cégek ebből élnek és mivel a felhasználók elfogadják az ÁSZF-et, tehát legálisan gyűjtik is. Régebben én is vettem ilyen adatokat (legálisan a GDRP előtt), használtam is őket, jó konverziókat is értem el. Senkit nem károsítottam meg csak azért mert végül vásároltak tőlem valamit. Ma már ez szofisztikáltabb, mert lényegeben a GDPR annyira korlátoz, hogy anonim adatokkal tudnék kereskedni közvetetten (pl. Google Ads, FB ads, csak hogy a hétköznapiakat vegyük alapul). Ezek a rendszerek meg elég komplex algoritmussal belövik a potenciális vevőt, amivel még hatékonyabb konverziót érek el, mint a nem anoním listával. Hülye lennék listákata venni, ha olcsóbban, pontosabban célozhatok.

    És pont ezért mondom azt, hogy adják el nyugodtan az adataimat. Eddig csak felhasznalóként annyit éreztem belőle, hogy célzottabb üzenetek jutottak el hozzám. Mondjuk az valóban zavar, hogy azt is érzem, hogy buborékban kezdek élni, annyira rám van célozva minden.

    Arról nem is beszélve, hogy az összes tágyban szereplő app ingyenes és tudjuk jól, hogy semmi nincsen ingyen, tehá ha nem fizetsz valamiért akkor te vagy az áru. Te sem fejlesztenél puszira ingyen.

    Amibe nem tudok ellenérvet hozni az, hogy a gyerek látja azokat a hirdetéseket amik alapvetően a szüleiket érinti, de ez pusztán annak a bizonyítéka, hogy mennyire nem tudja a technológia, hogy ki ül a gép előtt. Ez mondjuk dühít, de ezért nem fogom kikapcsolni a profilepítést, hanem a gyerek profilját megpróbálom még jobban elszeparálni, akár halózati szinten (értsd ő mobilnet sajá eszköz, én meg kábeles net). Így sem tökéletes, de szerintem jobb, mint a semmi.

    Szóval továbbra is, nem látom semmi hátrányát a rendszernek, és semmi simlis dolgot sem csinálok, hogy félnem kéne bármilyen retorziótol.

    Az igen az nem nem

Új hozzászólás Aktív témák