Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #45 üzenetére

    Igen azért fut gyorsan és kevésbé veszteségesen mert csak árnyékolásra van használva, lásd WOW.
    Pont te írtad hogy ez értelmetlen mert raszterrel ezt milyen jól meg lehet oldani. Ráadásul ez a játék ilyen 60 % értékeléseket kapott, nem hiszem hogy ezen fog görcsölni bárki a zöldeknélde ha mégis hát nekem jó.
    Azt nem értem hogy a 6800 megjelenése óta hirtelen az 1440P nagyon népszerű példálózás lett. ;]
    Szóval 1440P-n a Godfall epic beállításon 6 GB vramot eszik valójában RT nél 40% vram megmarad üresen az árnyékolásra.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • Duck663

    őstag

    válasz Abu85 #45 üzenetére

    Megkérhetik a fejlesztőket? A fejlesztőket kérlelheted aztán, ha ez így működne akkor pl nem használnák ntrollék Physx rendszerét, amely masszívan limitálja az elavult CPU-s kódrészek miatt a Radeonokon való futás sebességét. Itt az működik, hogy viszel egy Nokiás doboznyi pénzt, és esetleg leülnek veled tárgyalni, de a játékban ugyanúgy bent marad, mert az túl sok munka, túl sok idő, túl sok pénz, és az egy doboz az nem doboz, több meg nincs.

    DXR, most végül is mi a fenének van akkor DXR, ha lényegében össze-vissza trükközni kell a gyártók különféle termékein, hogy legyen normális tempójú RT?! Semmi értelme így a DXR-nak, és ha itt ez a helyzet, akkor kb a vulkan-ba épített RT esetén is ez lesz.

    Az AMD-nek inkább a Mantle-t kellett volna tovább vinnie, saját API, ahhoz kínálni nyílt fejlesztőeszközöket, a többivel meg küzdjön aki, ahogy tud.

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

Új hozzászólás Aktív témák