- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen monitort vegyek?
- Gaming notebook topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ebook szerkesztés, megosztás
Hirdetés
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mike1985
csendes tag
válasz Crazyman33 #1069 üzenetére
Üdv mindenkinek, hát akkor beregisztráltam.
A váltó természetesen kézi, most éppen kuplungal, és joy-al. -
Mike1985
csendes tag
Már énis a top 100-ban, nem gondoltam volna, hogy ezzel az autóval ilyen idők születnek, szerintem nagyonis ütőképes.
Más: mi történne akkor, ha én ezen a pályán más autóval mentem volna egy olyan időt amit a porsche-val nem tudnák megverni? akkor az ugye nem lenne ott a ranglistán, olyankor , hogy regisztrálnátok az időt?
-
Mike1985
csendes tag
válasz Bitang1975 #1109 üzenetére
Nem.
-
Mike1985
csendes tag
válasz Bitang1975 #1111 üzenetére
Megoldható, persze. Bár én selytem, hogy te hogyan építetted meg
-
Mike1985
csendes tag
Had adjak egy kis segítséget.
Elsőnek: http://diy-racetuning.net/
Már aki tud angolul. Itt le van írva minden működési elv + azt is leírják, hogy ez mennyire jön át, menyire működik a játékban.
és ez: http://www.forzatraders.com/flash/ForzaMotorsport3CarSetupTool.swf
Én először magamtól próbáltam meg beállítani az autókat, ami hajtástól, súlytól, motor elhelyezéstől függően vagy összejön és egy kiegyensúlyuzott autót kapok, vagy nagyon nem akar és szörnyű, küzdős, instabil szörny keletkezik. Ezt a kalkulátort pár napja találtam meg és meglepődtem mikor először kipróbáltam. Mindíg finomítani kell rajta és egyes elemeket szörnyen sablonosan ad meg (kerékdőlés, diffi értékek) de alapnak nagyon jó. A rugó/gátló keménysége elöl hátul súlyhoz és súlyelosztáshoz igazítva minimum 1 órányi tesztvezetést spórol meg. Aztán el lehet dönteni, hogy az neked jó, alul vagy túlkormányzott (nekem eddig mindíg semleges volt, bár csak 3 autón teszteltem) és el lehet indulni egy jobb irányba. Hajrá! -
Mike1985
csendes tag
válasz Bitang1975 #1113 üzenetére
Majd meglátod már a hangon is hallani a visszajátszásban, hogy más van a motorháztetőd alá téve és a telemetriát se kellett megnéznem, hogy észrevegyem, jobban tapad. Csodát viszont tényleg nem kell várni tőle, bizonyos helyzetekben nem stabil a segge, kicsit küzdős de ebben az összeállításban sokkal többet nem lehet kihozni belőle szerintem.
Tuningot lehet úgy ajándékozni, hogy aztán nyitott legyen ugye? -
Mike1985
csendes tag
válasz eddie17 #1173 üzenetére
Én nem nulláznám a helyedben, mert lehet utána még rosszabb lesz az egész. Én is megjártam az elején sokszor. összkerekes autónál nekem is mindíg hidegebbek a gumik nem kell vele foglalkozni addíg amíg a hátsó gumi elvégzi a dolgát, tehát tapad. az első kerék akkor is több terhelést kap ha összkerekes (fék, kormányzás, hajtás)
Ha tapad az autó akkor nem lehet annyira rossz a beállítás, a telemetria súrlódás menüjét felejtsd el mert hasztalan, inkább a megérzésedre hagyatkozz. Érezned kell mikor tapad és mikor nem. ha nagyon alulkormányzottnak érzed akkor óvatosan(d-pad 5 max 10 kattintás) elkezdheted keményíteni a hátsó keresztstabilizátort (vagy puhítani az elsőt), amíg jobbnak nem érzed. Persze nem látom a setupodat lehet, hogy nem lesz jó, azt írtad tapad én ebből következtettem, hogy a többi beállítás jó lehet. -
Mike1985
csendes tag
válasz Crazyman33 #1165 üzenetére
tuning:
motor: sport légszűrő,- szelep,-iker turbó,- intercooler és lendkerék (szívórendszert először ikertúrbósra alakítottam)
erőátvitel menüből: sport súlycsökkentés, a több verseny
hajtáslánc:verseny tengely és difi (kuplungos váltás miatt nem kell foglalkozni a váltóval, nem szeretem de ez van)
gumi:sport elöl 235, hátul 245, 17" gemballa felni (az olyan porsce-s)
elöl szárny és awd hajtás
gumi: 2,0 2,0
váltó: gyári
kerékbeállítás:-1,0, -0,9, 0,1, -0,1, 4,9.
rugók: 99,7, 121,4 15,8 20,3, teljesen ültetve
lengéscsillapítók: 5,6 6,5 4,2 4,9
fékezés: 49% 92%
diffi: 30%,0 elöl 30% 20% hátul,nyomaték 60%hátul -
Mike1985
csendes tag
Ezen a pályán sokat mentem a 2-ben ugyanígy detával (Retekmester féle, magamra igazítva) b osztályban, ami szerintem a forza3 c osztályának felel meg, ott 1:29es időt talán egyszer 1:28 végét is tudtam menni, itt meg az erősebb osztályban nem tudok 1:31 alá menni. Érződik a fizika változása nagyon
-
Mike1985
csendes tag
Ha nyomod a fejlesztés menünél az y-t akor leírja, hogy mi a hatása. Kissebb profilú gumi merevebb oldalfala miatt jobb lesz a reagálóképesség. (mivel most nagyon rámentek a gumiszimulációra, elvileg van hatása is)
A hátsó diffi lassulásánál lejjebb kéne venni az értéket szerintem. Tesztelgesd. -
Mike1985
csendes tag
válasz Bitang1975 #1203 üzenetére
Előző körös büntit aki kitalálta.... ráadásul ha az utolsó szakaszban hibázol, ami lehet az utolsó kanyar előtt 5el is. Nagyon rossz.
Az már jó idő, először énis akörül mentem, aztán kis setupolás és újrapróba, a végén úgy ráéreztem a pályára, hogy már mindegyik köröm olyan volt
Érdekes, hogy akármennyire is állítom az autót nem tudom elérni azt a minimális túlkormányzottságot, amit szeretnék Mindíg alulkormányzottnak érzem, ugyan ez volt a forza2ben is a b-s deltával -
Mike1985
csendes tag
válasz Bitang1975 #1227 üzenetére
Hosszú hét lesz
-
Mike1985
csendes tag
válasz Crazyman33 #1229 üzenetére
Sokan hátsókerekesen hagytátok (gondolom) és sajnos ez már önmagában pár másodperc
-
Mike1985
csendes tag
válasz Bitang1975 #1236 üzenetére
Jaja. Láttam mentél 1:22,115-t is. erre először 22,130at mentem aztán most nagyon bele nyúltam a lecsóba. 68. hely
-
Mike1985
csendes tag
válasz meduzah #1286 üzenetére
Hát mivel ennyire szarul sikerült ez a rész (nem gondolták át ezt rendesen) nem számít a váltó kiosztás, mert annyival gyorsabb ha ráengeded a kuplungot, pontosabban nem gyorsabban vált, hanem a tiltáson forgó motorra rázár a kuplung és ránt egy olyat az autón, hogy 3-4 km/h-t megugrik, ergó nincs sebesség veszteség a váltáson.
Mellesleg ha te vagy nyasgem és tényleg kormánnyal nyomod akkor elismerésem, kormánnyal ezek az idők nagyon jók. Ahogy látom csak most álltál rá a kuplungos témára és máris partiba vagy
-
Mike1985
csendes tag
A tuningot úgy is ki lehetne találni, hogy d350 legyen a vége, és akkor ha belenyúlunk egy jobb autóba, máshol is hasznát tudnánk venni.
-
Mike1985
csendes tag
Ha van a ranglistán ghost megnézheted, tanácsom pedig az, hogy gyakorolj