- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
nofi
őstag
válasz heihachi #199 üzenetére
Én nem ismerlek benneteket oly rég óta, sejtelmem sincs mennyire komolyak itt a piszkálódások. Ha megértettétek egymást így is akkor annak szerintem mindenki örül. Részemről a visszafogottabb véleménynyilvánítást tartom célravezetőbbnek, de ugyebár nem én írom a szabályokat
Xbox GT: nozsolt
-
StLui
veterán
passz, én nem tekerészek, egyelőre, de most megragadtam egy több mint 6km-es kétkörös (két futamos ) pályán és egy kicsit tényleg frusztráló, hogy elmegy a következő kör is de azért kibírjuk
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Thome
addikt
Ott van az összesen alatt hogy: DNF.
Az mit jelent? -
eddie17
addikt
Szabályok át lesznek beszélve, halad a dolog. Ti is be lesztek vonva, aggódásra nincs ok.
Másik meg, hogy ne jelöljön már be engem senki, gsfranz gamertag nem létezik többé.
Az új gamertag, majd talán a héten érkezik. -
Peat;)
veterán
1 alá én mentem be először? Biztos kikapok majd, ahogy eddig is jó pár tizeddel, de abban reménykedek hogy legalább először én vittem be a lélektani határ alá a verdát, jót tenne lelkemnek
(5 kört mentem mellesleg előtte is 5-öt a seattal...nagy a pofám mert ezeket a pályákat ismerem kettőből, az újaknál már én lennék a torkosborz )
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
Én meg nem bírok bejönni 2 alá! Szégyen. Legutoljára Seattal próbáltam, 1:02,888-ra volt elég... (Még emlékszek rá)
A Lotusnak van egy B kategóriás autója, az jó lenne már, mert jól kanyarodik, és gyors, csak a rákfene vinné el hogy hátsókerekes. Össze-vissza kóvályogok vele néha-néha, a kritikus helyzetekben!
A Honda NSX-R GT-vel tudtam majdnem a 02-es lélektani határt elérni, de érzem nagyon be leszek alázva ebben a fordulóban!
Mindenkinek szól: Olyan is lesz, mikor csak egy adott autóval lehet menni, no tuning, csak maga az alap verda? (Pl: Bugatti Veyron, vagy mittómén, most ez jutott eszembe).
[ Szerkesztve ]
-
Crazyman33
senior tag
Mindenkinek szól: Igen lesz olyan.
Amúgy megint csak azt tudom mondani olvass vissza: 47. - 48. hsz!!!
Képet elég ha majd a vége felé dobsz fel vagy emilben küldesz. Addig még lehet többször megdöntöd az időt.
[ Szerkesztve ]
Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
-
Crazyman33
senior tag
A tisztán látás miatt. Én nem jártam úgy mint eddie, de nem is szeretnék. Ezért örökre vagy legalábbis hosszú időre elvágtam a köldökzsinórt. Szellemként felmegyek lájvra a pc-vel, dumálni tudok a haverokkal. Visszaigazoltalak!
A hétvégi ms akció további problémákat hozott magával amit sürgősen meg kell oldanunk.
Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
-
StLui
veterán
válasz Crazyman33 #219 üzenetére
nem gondoltam hogy te is úgy jártál, az "is"-t a vissza nem igazolásra értettem
de sajnos pont mostantól 1-2hét szünetKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Gebriel
veterán
-
StLui
veterán
válasz Crazyman33 #221 üzenetére
Gebriel jól modja, most végeztem a csomagolással, hirtelen ötlet volt, Forza bundle megtetszett de akkor még eszembe sem jutott hogy eladhatnám a régit, és megvettem külön a játékot, most pedig így MW2 csomagra vadászok előrendelés híjján.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
zsocy
őstag
Itt egyedül én játszom eredeti Forzával? Sorra tüntök el a bannolás, vagy az amiatti aggodalom miatt...
Végül is mindegy, ez nem a no warez fórum, csak meglepett.Más : A Seat Leon gyárilag is finomhangolható, tehát lehet leszorítóerőt, rugókeménységet, stb állítani alapból. Ha ezeket állítgatom az belefér a széria autó kategóriába?
-
Crazyman33
senior tag
Nem csak egyedül te játszol eredetivel! 2 éve folyik az adatgyűjtés az ms részéről. Egy játékos lemezt én nem veszek meg eredetiben. OFF vége.
Az állítás engedett, amit enged alapból az autón. Eddig is állítható volt a keréknyomás.Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
-
eddie17
addikt
Különben van aki nem a Seat-tal megy ezen a pályán? Az az autó olyan mint a kezesbárány, olyan köridőket lehet vele menni, hogy beszarás. És a nagy sebesség sem számít mivel rövid kanyargós pálya. Áh, és nem tudok rajthoz állni...
-
heihachi
addikt
-
Thome
addikt
De akkor én miért nem tudok bejönni 1:02,150 alá NSX-R-el? Jó autó, de valamiért nem megy...
-
sch_a
addikt
Igaz is, NSX R, nem tudom miért írtam GT-t
-
heihachi
addikt
Nem tudom, hogy nyomatod a játékot, de pár, szerintem fontos dolgot mondanék. Ami nem vonatkozik rád, ne vedd figyelembe
- Kezdésnek kapcsold ki az ideális ív jelzését, mert lehet, hogy az az ideális ív, de a legjobb idődet nem azon fogod futni. Az ideális ív jelzése túl óvatos, ahol jelzi, hogy már fékezzél, onnantól a kanyarig meg is lehet állni, pedig nem az a cél, hanem annyira lelassítani, hogy beférj a kanyarba. Nagyjából öt-tíz kör, és tökéletesen ismerni fogod a pályát, onnan már csak próbálkozni kell, hogy hol lehet rövidíteni a féktávot, hol lehet hamarabb kigyorsítani. Ezek megtalálása is a cél a jobb időhöz. Ív nélkül, 1:01-es időket fogsz futni,ez fix.
- Kézi váltót használj, mert az automata úgy vált, mintha nyugdíjas módban lenne. Ha megtalálod, hogy meddig érdemes kihúzatni a kocsit (jócskán a pirosba), és mikor hova érdemes kapcsolni, máris 1:01 eleji időid lesznek.
- Kézi váltónál fékezéskor úgy kapcsolgass vissza, hogy a fordulatszám ne essen le visszaváltásnál, had ugorjon be a fordulat a piros elejéig. Sokkal rövidebb lesz a féktáv, és jobb lesz a fékezés utáni gyorsítás is.
- Ezen a pályán sok helyen lehet használni a külső íves kerékvetőn túli részeket is büntetés nélkül, nem véletlenül van aszfaltal bevonva, és nem fűvel. Pl. célegyenesre ráfordítóban simán ki lehet menni a kerékvetőn kívüli részre, tehát sokkal agresszívabban lehet kigyorsítani. És nem ez az egyetlen hely. Persze az itteni szabályok szerint két kerék mindig legyen a pályán vagy a kerékvetőn, de a másik kettő, ha lelóg, még mindig tapadni fog a gép, és büntetés sem jár érte.
- A belső íves kerékvetőket az NSX-ek egyike sem szereti, ha csak pár pillanatra is, de megcsúszik a gép szinte minden esetben a kerékvetőn. Ezeket meg kerülni kell - pont az ellentéte a külső íves kerékvetőknek.
- Végül fontos, hogy a "gázpedál" analóg, nem kell mindig tövig nyomni.Ha jönnek a srácok, akik igazán jó időket futnak, majd gondolom adnak még pár tanácsot, úgyhogy ne add fel 1:02-nél, egy 59-es autóval
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
Arms
csendes tag
A francba, ha tudom, hogy ekkora előny a kézi váltás akkor már hamarabb váltottam volna. Kb az 5. gyors kéziváltós körömbe sikerült javítanom a legjobbamon
-
Crazyman33
senior tag
válasz heihachi #235 üzenetére
Kiválóan összefoglaltad! Nem is nagyon tudnék hozzá tenni. Talán a bal lábas féket. De az nem tudom mennyire alkalmazható dzsojnál. Az a baj hogy ezekkel mind tisztában vagyok, csak nem sikerül tökéletesen a gyakorlatba átültetni. Arra én is kíváncsi vagyok mit tesznek hozzá az élmenők. (A pályá melletti részről majd este)
Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
-
Thome
addikt
Egy "szakmai" kérdés!
Hogyan érhetek el jobb tapadást, kanyarodást? A gumik "puhításával" nem? Az nem számít tuningnak gondolom, hogy hogy állítom a nyomást a kerekekben.
-
heihachi
addikt
Sajnos ez egy kicsit bonyolultabb ennél, nem elég egyszerűen alacsonyabbra venni a nyomást.
[link]
Ezen a képen az első ábra azt mutatja, hogy mi történik, ha túl alacsony a nyomás. Gyakorlatilag a kocsit a gumi két merev oldala tartja. Az "ideális" nyomáshoz képest itt kisebb a tapadófelület, ami a talajjal érintkezik, és a gumi kopása is messze van a kívánatostól.
A jobb oldali képen látod a túl nagy nyomás következményét. Itt szintén az a helyzet, hogy a lehetségesnél kisebb felületen érintkezik a gumi a talajjal, tehát csökken a tapadás, illetve a gumi kopása sem lesz megfelelő.
A középső az ideális állapot, a lehető legnagyobb felület érintkezik a talajjal, így a legjobb a tapadás.A Forzában a telemetria adatokat érdemes figyelni. A gumi hőmérsékletét 3 része osztva jelzi (belső, középső, külső), ebből lehet infókat kiolvasni.
Ha a középső hidegebb, mint a külső és a belső, akkor túl alacsony a nyomás, a gumi közepe nem érintkezik megfelelően a talajjal.
Ha a két széle hidegebb, mint a középső, akkor túl nagy a nyomás, szintén nem megfelelő a taljjal való kapcsolat.
Az ideális az, ha a gumi belső fele melegedik legjobban, aztán a középső, és a külső a leghidegebb. Legfeljebb 8-12 fok eltérés lehet a belső és a külső rész hőmérséklete közt.Persze ezt nem lehet egyszerűen a gumi nyomásának szabályozásával elérni, minimum figyelembe kell venni a kerék dőlésszöget. [link] Meg még sok mást is kéne, de most hagyjuk.
A bal felső kép, a pozitív dőlésszög. A jobb felső a negatív dőlésszög. (A többi meg nem érdekel minket.) Egy kismértékű negatív dőlésszög kívánatos (kb -0.1-től -2 ig, kocsitól függ, meg felfüggesztéstől, meg gumitól, meg pályától, stb.). Ennek oka, hogy ha a kanyarban a kocsi súlya az egyik oldali kerekekre terhelődik, akkor a kerék éppen ideális állásába kerül, így megnövekszik a tapadása, és általa a kocsi kanyarsebessége. Azért túlzásokba nem lehet vele esni, mert így viszont egyenes futásnál a gumi belső fele jobban melegszik és kopik, illetve a kormányzott keréknél a túl nagy dőlésszög irányítási problémákat okoz.
Tehát ezt a hármat(dőlésszög és nyomás és hőmérséklet) célszerű összehozni úgy, hogy legyen meg a negatív dölésszög a kanyar stabilitás érdekében, de ez még ne okozzon túl nagy kerék belső széli melegedést és kopás, illetve kormányzási problémákat. Az ideális a kerék hőmérséklete akkor, ha a Forza telemetria adatain sötét zöld a színe a keréknek (kb 80 és 100 fok között).
Persze, a telemetria adatokat nem érdemes egy brutál jobbos után nézni, mert akkor a bal oldali kerekek külső fele jóval melegebb lesz, és a többi... Tehát célszerű egy hosszú egyenes után megnézni a telemetriát.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
Thome
addikt
Manuális váltóval, nyomvonal kikapcsolva, 9. körben, 1:02,456 Lesz ez még ennyi se! Ha nem is döntöm meg a rekordom, már megtapsolom magam, hogy manuális váltóval játszom, holott azzal sohase tudtam!
-
-
Thome
addikt
Hondával megyek, igen! A cél utáni kanyarba visszaváltok egészen 2-ig, utána 3-asba felnyomom, de a 4. fölé nem mentem alapból se a visszafordító előtt, ha felnyomtam, abban a pillanatban rászaladtam a fűre, nem tudtam visszafogni! Az utolsó kanyar szivat le mindig, (ott rontok vagy 0,5 - 1 másodpercet, váltig állítom) de előbb utóbb szerencsém lesz!
-
-
Thome
addikt
válasz Crazyman33 #246 üzenetére
Köztük én is! Nagyon sokat segített nekem ezzel.
Bejöttem hiba nélkül 1:02 alá!
-
Redbreast
csendes tag
válasz Crazyman33 #246 üzenetére
Szia Crazy!!!
most mik a menő idők? Mert estére ráizgulok a dologra.
köszke.....