- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Modding és elektronikai kérdések
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Videós, mozgóképes topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
válasz Crazyman33 #2 üzenetére
Indulok én is a bajnokságban. Ez a mostani pálya nem annyira megy, de talán egy későbbin már nem utolsó leszek.
Tegnap mentem egy időt (az eddigi legjobbamat) amikor még nem volt korlátozva hogy tuning lehet-e a kocsin. Ez az idő van most fenn.
Én nem tiltanám a tuningot ha rajtam állna, hiszen a Forza felét az adja hogy megtaláld a jó beállításokat a pályára. Alap autón meg nem lehet semmit állítani csak a keréknyomást...
-
zsocy
őstag
Tényleg, miért vagytok ennyire tuning ellenesek? Ha megnézel bármilyen versenysorozatot mindenhol a pályához lövik be a kocsit, nem szériaautókkal mennek.
Az lesz a vége hogy kiderül melyik autó a legjobb egy pályára és mindenki azzal megy majd. Ha motortuningot nem is lehetne az a minimum hogy a szárnyakkal a leszorítóerőt beállíthassuk.
Nem azt mondom hogy így nem lehet és nem izgalmas, ez olyan mintha a Fia GT szériában mindenki ugyanolyan széria Ferrarival meg Porscheval menne.
Én örülnék némi beállításnak. -
zsocy
őstag
Itt egyedül én játszom eredeti Forzával? Sorra tüntök el a bannolás, vagy az amiatti aggodalom miatt...
Végül is mindegy, ez nem a no warez fórum, csak meglepett.Más : A Seat Leon gyárilag is finomhangolható, tehát lehet leszorítóerőt, rugókeménységet, stb állítani alapból. Ha ezeket állítgatom az belefér a széria autó kategóriába?
-
zsocy
őstag
válasz Crazyman33 #454 üzenetére
Hello,
Én is bejelentkezek a szavazásra, de mivel nem akarok további kavarodást én is a MotoGP pontozásra szavazok.
Bocs hogy csak most tünök fel, de nem voltam gépközelben. -
zsocy
őstag
Izé, néztem a bajnokság összesítő táblázatot, amiben az van hogy ki mivel játszik. Lehetne pontosítani hogy én (zsocy54) nem kormánnyal hanem joy-al nyomom? Nem számít sokat, csak ha nem gond.
köszi urak.
-
zsocy
őstag
1:01 körüli időket megyek, de ez a Ferrari valami állati makrancos. Kontrollerrel elég egy rossz gázadás és már keresztbe is áll.
Még a rendes játékban futottam itt egy 0:58-as időt más autóval, de az alá tuti nem tudok bemenni, tuningolt volt és kipörgésgátlós. Mi kell hogy rajtalegyen a képen amit majd beküldök?
-
zsocy
őstag
Sajnos úgy tűnik ebből a körből kimaradtam. Nem tudtam jobb időt menni a listában lévőnél, az meg másik autóval volt, a fényképezőm meg nem ért vissza estig a kölcsönből.
Mindegy, kiesni is tudni kell, emelt fővelJöhet a következő pálya hátha ott több sikerem lesz.
-
zsocy
őstag
Srácok,
Valamit nagyon elnézek szerintem, de hol lehet kiválasztani ezt a fakken pályát? A leaderboards-class d-rally positano alatt nincs olyan hogy stage a, csak a teljes pálya meg ugyanaz visszafelé. Telepítve van a játék, eddig semmi gond nem volt vele.
Tudna valaki segíteni?
-
zsocy
őstag
Ne baszogassátok már Crazy-t, nem mindegy milyen időt ment? Javítani már úgysem lehet rajta, amikor kijön a végeredmény akkor meg úgyis mindenki megtudja. Fölösleges izgalom.
-
zsocy
őstag
Tényleg, ezeken a pályákon mindig csak 1 kört lehet egyszerre menni, ugye? Tehát itt mindig állórajtal kell indulni? A régi szériákban -a pályaversenyeken- úgy a 15 kör környékén futottam a legjobb időmet. Így jóval nehezebb, bár tény hogy a rally is ilyen...