- Milyen joysticket vegyek?
- OLED TV topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Valami baja van a tápomnak
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Dell notebook topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Mindkét esetben súlyos szakmai hibát is vétettek a management részéről, amikor CC paramétert kezdtek el spórolni. A Toyota ezt egy szándékossággal még megfejelte az elektronika fejlesztése során, amikor a gázpedál jelét a fékpedál jele elé priorizálta. Az utóbbihoz mérten olcsón megúszta a cég.
Viszont minden spórolásra igaz, a követelmények nem változnak.