- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple asztali gépek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen egeret válasszak?
- Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
- Gaming notebook topik
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Duddi
aktív tag
Itt egy jó cikk a témában: [link]
A TLR az, hogy a különbség a virtuális és valós 7.1 között valóban a hangszóró egységek száma.
A valósban fülenként van legalább 5 hangszóró míg a virtuálisnál elég egy nagyobb és kellően jó minőségű.A virtuális 7.1 akkor hogy más mint a sztereó ?
A normál sztereó a két fül két csatornáján csak a hangerő különbséggel képes térhatást szimulálni.
A virtuális 7.1 a két csatorna között a hangerőn túl képes késleltetést is belevinni a hallott anyagba. Mivel a füleidbe normál esetben sem egyszerre jutnak el a hangok így ez a szimulált késeltetés az érzékeny fülűeknek sokat segít.Sztereóval érzed, hogy nagyjából merre van hozzád képest (pl 6 óra irányban)
Virtuális 7.1 nél azt is érzed milyen távol van.
(valódi 7.1 fejesem nem volt még, de gondolom ugyan az az élmény csak pontosabb.)