- TCL LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Ülésezik a hardveregylet
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Gaming notebook topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
shotika
őstag
Én se nagyon értettem az érvelését, ahogy az első hozzászólóét se. (egyáltalán, hogy lehet ennyire vakon megvenni, beleképzelni valamit, ami sose készült olyannak, aztán kicsapni a hisztit...)
Mindent előre elmondtak a készítők, mit-miért-hogyan. Ahogy azt is, hogy a harcrendszert és az útkeresést is szándékosan hagyták úgy, ahogy 25 évvel ezelőtt a Westwood megcsinálta. Az volt a céljuk, hogy kipofozzák kicsit a régi játékot, és a részemről magasan felülmúlták a várakozásaimat. Az egységek, az épületek, a táj is, mind- mind nagyon pofásan festenek, látszik, hogy nem csak munkaórát öltek bele, hanem kreatívak is voltak a felújítás során, hiszen szinte mindent picit át is rajzoltak, miközben megőrizték az eredeti fílinget.Én is nagyon vágyom már egy új C&C-re, de akár még RA2 / TS Remaster is jöhet, mert a srácok/ lányok nagyon ráéreztek erre.
A magam részéről akármennyire is imádtam a jelenleg kiadott Collection eredeti darabjait, az akkori megoldásokat már néha én is a világ f***ra kivánom A RA2/ TS játékmenete már sokkal inkább fluidabb lett - ezt már annak idején is éreztem, szóval remélem azok lesznek a következők.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz Cingáriusz #27 üzenetére
Ezt mindenki tudja, de ez a Remaster nem azért készült, hogy ezeket a hibákat kijavítsák.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz KubanitoS #31 üzenetére
A szívemből szóltál. Egyesek nem fogadják el, hogy ez nem nekik készült, de ez nem a játék hibája.
Létezik másfajta megoldás is felfrissíteni egy játékot (pl Resi 2), de az már remake.Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Hatalmas a videó A harvesterek ritka hülye állatfaj voltak mindig is, de az első részben talán a legidiótábbak. Ezt így felnőtt fejjel már csak azért is nehéz felfognom, miért így programozták le, mert az első részben gyakorlatilag az egész meccset el tudta dönteni egy harvester elpusztulása, ezek meg simán bekocsikáztak automatikusan az ellenfél bázisára a tibériumért Vagy a kedvencem, amikor két harvester összeakad egy hídon...
A hidak szintén a leggyűlöltebb elemei voltak a játéknak, az az érzésem, hogy annak idején a Westwood direkt rajzolta ilyen kicsire őket, hogy szopassa a játékosokat, mert egy kiadás előtti tesztelés alatt is simán szemet szúrna, hogy mennyire rosszul lett ez a része felépítveÉn mindegyik részt élveztem a maga korában (kivéve a 4. C&C-t, azon sajnos látszik, hogy nem volt eléggé kidolgozva a koncepció), még a sorozatidegennek számító Generalst is imádtam.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz cskamacska #36 üzenetére
"Pláne a rókabőr Red Alert után? (nem hogy a motort, de az art asseteket és egységeket is egy az egyben újra használták)"
Részben igazad van, mert valóban elég sok mindent újra felhasználtak a Red Alert első része során, de kifelejted azt, hogy annak idején ez nem különálló játéknak volt tervezve, hanem egy kiegészítőnek. Önálló címként jelent meg, mert a fejlesztés egy bizonyos fázisában ráéreztek arra, hogy ez annyira kihízott, hogy simán megér egy külön játékot, és végül milyen igazuk lett! Az hogy sokban hasonlít a C&C-re, az pont az előnyére vált.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ