- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
ma A Galaxy S22 és S21 család is One UI 6.1-re vált, ám eltérő AI funkciókkal.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
az első 8500-k a ti200 szintjén mentek, ha jól rémlik. aztán nézd meg most. a ti500-t csúnyán helybenhagyja, az új driverekkel.
Sajnos ez a kártya nem igazi alternatíva az ati, és az nv ellenében. :(
az nfsu sebessége mindenesetre kicsit furcsa, vagy én nézem rosszul? 1024*768, af/fsaa nincs, és a kártyák nem valami gyorsak. nálam a 8500-tel is szépen megy 1024*768 full grafikán, aniso, ill. fsaa nélkül. az xgi pedig csak 11(!!!) fps-t ér el?
vagy én olvastam félre? :F -
Cathfaern
nagyúr
És el is érkeztünk a duál processzor egyetlen, de hatalmas előnyéhez: marketing.
''A mi videókártyánkban tizenhat pixel futószalag, nyolc Pixel Shader 2.0 egység és négy Vertex Shader 2.0 egység van. Ráadásul a duál működésnek köszönhetően hatalmas, 32Gb/sec-es memória sávszéleséggel rendelkezik''
Hát nem hangzik jól? Ráadásul ha még ezeket szép nagy betűkkel ki is írod a dobozra...Folytassam? :U -
L3zl13
nagyúr
Nem hiszem, hogy alternatíva lenne a több chip. Hiszen master-slave rendszerben működik a két chip. Hogyan tudod ezt bővíteni?
4 chipes megoldás már egészen más architektúrát igényelne szerintem.
Olyan érdekes dolog, hogy a driver optimalizálására volt idejük, de a bugok kijavítására nem... :U
[Szerkesztve]Aki hülye, haljon meg!
-
Neovenator
senior tag
Tényleg, mire jó a 200FPS? Mert az tiszta sor, hogy mire odáig jutnál, hogy az a 200 lecsökken 30FPS-re az új programok miatt, -és behozná azt a tetemes költséget, amit az időtálló 200FPS-re fordítottál- addigra nem lenne érdemes használni, hisz az új kártyák már tartalmaznák az épp aktuális és persze abszolút elengedhetetlen csilli-villi új funkciókat...
Másrészt az utolsó mondat részemről pusztán elméleti jellegű volt, hisz az óriási teljesítmény úgyis elvész már az elején, mint említettem."The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Neovenator
senior tag
Értem én mire gondolsz, és normál esetben egyet is értenék veled, ha nem lenne így felfordulva a PC ipar manapság és nem tojna magasról mindenki a visszafelé kompatibilitásra. Keződött az egész ISA megszűntetésével, az még ok. De hogy pl. egy Live! egyszerűen ne tartalmazzon DOS kompatibilitást, az egyszerűen vérlázító! Végül is arra akartam kilyukadni, hogy hiába Q3 motor így, meg Q3 motor úgy, de az biztos, hogy az egyébként Q3 teljesítményéről hírös Savage2000 nem tudja futtatni napjaink Q3 motoros játékait...ennyit a csilli-villi különbségekről, meg a drága jó programozók visszafelé kompatibilitásért tett erőfeszítéseiről. Manapság nem éri meg a gyártóknak/fejlesztőknek, ha sokáig ugyanazt a kártyát használod, akkor mi lesz a féléves termékciklussal?! Tessék csak szépen lecserélni...
Épp ezen mentalitás miatt nem érdemes ''időtálló'' (végül fél év is nagy idő, ha mondjuk egy kérész szemszögéből nézed...) 200FPS-t venni manapság.
Apropó 200 FPS:
Jó tegyük fel, az AA/AF elvisz 40 frame-et, akkor is marad 160. Vegyünk el mondjuk még ugyanennyit a füstgránátok miatt, az 120FPS, ami még mindig többszöröse a már élvezhető 35 frame-nek. Jó, legyenek füstgránátok és emberek is -> 80FPS, ami még mindig több, mint szükséges. Viszont a tuning verda mellé kiváló, mint újabb fallikus szimbólum... :)"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Neovenator
senior tag
A visszafelé kompatibilitást én is hiányolom... sírni tudnék, amikor eszembe jutnak a régi DOS-so játékok, amik XP alatt alig mennek ( NF2 miatt meg ugye szintén nincs hang )... veszek is egy P1-et a tavasszal alighanem.
Azok voltak a legjobbak. Épp most szereztem be egy PII-es konfigot, AWE64-el (amit nem tudtam berakni az új alaplapba, hogy vesszenek meg, pegig van rajta ISA controller, csak kell annak a semmire se jó CNR slot-nak :)
A Savage2000-re nem emlékszem, hogy olyan jó lett volna Q3 alatt... a speciális, gyári quake3.exe-vel mondjuk szépek voltak a Diamondos pályák, de ''alaphangon'' nem rémlik túl erősnek ( de lehet hogy csak rosszul emlékszem ). Amennyire én tudom, mennie _kellene_ a JK-nak... shadereket ( illetve Q3 alatt a shader kicsit mást jelent, szóval DX8-DX9 feature-t ) nem használ, T&L sem kötelező... ha valaki ki tudná próbálni egy 32 megás TNT2-n, kíváncsi lennék rá, hogy elindul-e?
Pedig nagyon jó volt, elhiheted. MeTaL alatt (csak, hogy én is menőzzek már egy kicsit :)
A 3DMark bajnokságokat ki nem állhatom én sem."The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Neovenator
senior tag
1) AA/AF még mindig eszik a teljesítményt. Bekapcsolod, huss 40FPS (ex has).
Nehogy támadásnak vedd egyébként, amit írtam. Csak azt akartam mondani, hogy legalább a DC esetében eltekinthetünk egy lassító tényezőtől. A többiekre persze még mindig igaz. Nem akartam semmi rosszat, na.
Béke! :)"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"