Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Televan74 #5 üzenetére

    Figyelj eza Microsoft technológiája a DXR. AZ Nvidia egy gyorsító struktúrát rakott le az asztalra hozzá meg egy támogatást és ennyi. Crytek eljárása alatt egy 2060 porrá veri az 5700 XT-t. Gondolod ezt ellenzem én?
    Semmi köze nincs ahhoz amit írtam hogy Nvidia vagy nem, Ahhoz van köze hogy ebből nem elvenni kell hanem hozzátenni harddveresen főleg mert ez amit most látsz Dx néven kis piskóta, ebben hatalmas lehetőségek vannak. Az Abu által leírt 2035 helyett szerintem 10 éven belül nagyon elfogadható szinten lehet real time számolni raytracinget, de ahhoz hardveres fejlődés kell, Brutálisan nagy hardveres fejlődés és az együtt járhat a grafika olyan szintű fejlődésével amire vágyunk páran 20 éve.Ha ehhez dedikált hardver kell hát legyen kit érdekel? Amíg van raszterizáció addig van választás. Gyenge hardveren raszter erősön RT ennyi a sztori. Gyenge hardverre ne akarjanak ennél gyengébb RT-t arra nagyon jó a raszterizáció. fejlesszen csak NV is meg AMD is meg Intel is ehhez méltó hardvert.
    A problémám az hogy ezek a dolgok mind feltételezések, demók meg szép dumák aztáűn majd meglátod hogy működik valós időben egy játék motor alatt, ahhoz hozzátéve. A DXR legalább 1,5 éve működik. Számomra 3 játékba jelent hozzá adott értéket és azon belül is csak egyben maradandót,a Controllban de abban viszont nagyon ott van. AZT látnod kellene neked is mit jelent még ebben a kezdetleges formában is.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák