Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #45 üzenetére

    Mert óriási hátrányt okoz az NV és az AMD azzal, hogy teljesen eltérő optimalizálási stratégiát igényel a Radeon és a GeForce hardverek hatékony kihasználása. Az Intel IGP-je egészen eltérően működik. Nem tesz jót neki, ha a futtatott kód a hardver erőforrásainak 40%-nál nagyobb részét leterheli. És ezzel már évek óta küzdenek a fejlesztőknél, hogy olyan kódot írjanak, amely csak 20-30%-os kihasználást biztosít, hogy úgy működjön a rendszer, ahogy eltervezték. Ha a mobil piacon a dedikált GPU nem lenne alternatíva, akkor a fejlesztők egyértelműen az Intel optimalizálási stratégiáját tartanák be, ami végül ahhoz vezetne, hogy a termékeik úgy működnek, ahogy kell, és ez hozná a sebességet is. Csak amíg ez nem történik meg, addig az összes hardverük hátrányosan működik minden játék top játék alatt, és még elméleti szinten 50%-kal erősebb hardveres alappal sem tudják elérni például az AMD IGP-nek a teljesítményét. A másik probléma a GameWorks. Az egy zárt kód, ami az Intelnek azért baj, mert nem rendezkedtek be arra, hogy minden játékban lecseréljék a shadereket, vagy minden egyes zárt szoftverrendszert visszafejtsenek. Mivel a GameWorks shaderek teljesítményét az NV határozza meg, és nem a fejlesztő az Intel ki van szolgáltatva annak, hogy az NVIDIA mekkora sebességet enged mesterségesen a hardvereiken. Ezért lenne fontos, hogy ne rontsák az Intel jövőjét a dedikált GPU-k.

    A nagyobbik Broadwell is x4-es kivezetéssel rendelkezik. A Gigabyte új Aorus gaming mobil gépe a Core i7-5557U mellé rak két 965M-t SLI-ben. A GPU-knak két darab x1-es PCI Express csatorna áll rendelkezésre. Ugye két csatornát elvisz a DP kapcsolat, mert a kijelző is ezeken az interfészeken üzemel.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák