- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- E-Book Off topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Fujifilm X
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert óriási hátrányt okoz az NV és az AMD azzal, hogy teljesen eltérő optimalizálási stratégiát igényel a Radeon és a GeForce hardverek hatékony kihasználása. Az Intel IGP-je egészen eltérően működik. Nem tesz jót neki, ha a futtatott kód a hardver erőforrásainak 40%-nál nagyobb részét leterheli. És ezzel már évek óta küzdenek a fejlesztőknél, hogy olyan kódot írjanak, amely csak 20-30%-os kihasználást biztosít, hogy úgy működjön a rendszer, ahogy eltervezték. Ha a mobil piacon a dedikált GPU nem lenne alternatíva, akkor a fejlesztők egyértelműen az Intel optimalizálási stratégiáját tartanák be, ami végül ahhoz vezetne, hogy a termékeik úgy működnek, ahogy kell, és ez hozná a sebességet is. Csak amíg ez nem történik meg, addig az összes hardverük hátrányosan működik minden játék top játék alatt, és még elméleti szinten 50%-kal erősebb hardveres alappal sem tudják elérni például az AMD IGP-nek a teljesítményét. A másik probléma a GameWorks. Az egy zárt kód, ami az Intelnek azért baj, mert nem rendezkedtek be arra, hogy minden játékban lecseréljék a shadereket, vagy minden egyes zárt szoftverrendszert visszafejtsenek. Mivel a GameWorks shaderek teljesítményét az NV határozza meg, és nem a fejlesztő az Intel ki van szolgáltatva annak, hogy az NVIDIA mekkora sebességet enged mesterségesen a hardvereiken. Ezért lenne fontos, hogy ne rontsák az Intel jövőjét a dedikált GPU-k.
A nagyobbik Broadwell is x4-es kivezetéssel rendelkezik. A Gigabyte új Aorus gaming mobil gépe a Core i7-5557U mellé rak két 965M-t SLI-ben. A GPU-knak két darab x1-es PCI Express csatorna áll rendelkezésre. Ugye két csatornát elvisz a DP kapcsolat, mert a kijelző is ezeken az interfészeken üzemel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- E-Book Off topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...