Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz hallador #37 üzenetére

    Miért, a HP Laserjet vagy a Dell Optiplex az a szar kategória? Mégis van szar mindegyikben rendesen.

    "Az ASUS-ra meg a garancia olyan mint a kutya vacsorája."
    Akkor hasonló a HP Laserjethez. Ezek szerint elmondható az ASUSról hogy business class cucc. :D

    "Persze vannak hibás szériák, de akkor meg javítják, és ennyi"
    Vagy nem. Több nyomtatót is küldött vissza a HP hogy "javítva", de 1. próbánál kiderült hogy hozzá se nyúltak. Többször is megjárták a szervízt, ugyanaz. Tisztára mint az Acer szervít Rikvest Kft. Ott kaptam olyan választ hogy látják ők is hogy létezik a hiba de nem írhatják le. Valahogy nem látok különbséget a HP javára.

    "A gericom-tól meg mit akarsz noname volt az összes átcimkézve gericomra."
    Mert egy Dell/HP/Lenovo az japán, német és amerikai alkatrészekből építkezik? Ugyanmár... Ugyanaz a kínai mint az Acer/ASUS/akármi. Jobb esetben nem a legselejtesebb dolgokat sózzák rájuk, csak az egyel kevésbé selejteseket. Notebooknál igaz az hogy business classnál jobb az anyaghasználat, de ez is inkább csak a burkolatra vonatkozik. Meg a kijelző se tükröződős. De asztali gépeknél még ez a különbség sincs. Optiplexet, Thinkcentret nem vennék otthonra. HP-t meg cégbe se vesz nagyon senki. Annak ott van még a híre is, hogy még egy sima memóriából se rakhatsz bele akármit, csak HP-set, az Intel IGP driverből se jó a gyári, csak a HP módosított, ez leginkább arra jó hogy messziről elkerüljük. Jó, még a bc számlájára írom hogy képesek nyilvántartást vezetni az eladott cuccaikról, és abban megnézzni hogy a saját cuccuk még garis, nem "hol a papír?"-ral szivatni a betévedő júzert.

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz hallador #40 üzenetére

    Tehát láttál egy HP-t ami kibírta bedöglés nélkül amíg mellette tartózkodtál, és akkor most nekünk ettől kéne hanyatt esni? Meséld már el mit tudnak ezek a HP-s fiúk amit a konkurrencia nem. Azon kívül hogy mindenben magukhoz akarnak láncolni, mert ebből nem derül ki számomra hogy nekünk ebben mi a jó.

  • mepet

    addikt

    válasz hallador #40 üzenetére

    Egy kis Magyarország fikázás kellett ebbe a topicba is, köszi!!! :))

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz hallador #45 üzenetére

    "az ASUS nem a HP/Dell/Lenovo/Fujitsu konkurenciája"

    Én inkább azt mondanám hogy az OEM-ek nem konkurrenciái az ASUS-nak. Ők bármilyen fost beleraknak a gépükbe, nem kell tudniuk felmutatni komolyabb VRM-et, japán kondikat, extra bővítőslotokat, stb. Oda elég annyi hogy "1 db valamilyen alaplap". Az hogy (jó esetben) működő szervízhálózat jár mellé, az nem a minőség mértékegysége. Az a szervízé, ami külön tészta.

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz hallador #55 üzenetére

    Meg kit érdekel minden más, ugye, csak szervíz legyen ami tákolgatja a fostalicskát... :W

    "Ez nem hülye gyerek pc móriczka"
    Hát nem. Ahhoz még fejlődnie kell.

    "5 évet kell mennie"
    Pontosabban: kéne. Aztán vagy megy, vagy nem. Pont mint minden más, otthoni alkatrésznél. A különbség csak annyi hogy kisebb eséllyel zavarnak el a szervízből mindenféle átlátszó kifogásokkal, de ennyi, nem több. Nem az alkatrésznek jobb a minősége, hanem kipótolják gariztatással. Ez nem minőség. A minőség az hogy ne is kelljen szervízbe vinni. Alapvető fogalmi zavaraid vannak. A LiteOn márkáról hallottál már? Szerinted jobb mint egy Samsung? Mégis ezt kapod SSD-nek az OEM gépedbe (*nyilván mindegyik OEM mást használ, de ez most konkrét példa), és mégcsak Samsung opció sincs. Nagyobbat kérhetsz - de ugyanabból a márkából. És ugyanezt végig lehetne venni az összes többi alkatrészen. Ha nem vakítana el az OEM márkanév, hanem az alkatrészek valódi gyártóit látnád, a saját gépedbe biztos nem vennél olyat. Max valami lowcost, "megy ameddig megy" gépbe.

    "Nem móriczka hülyegyerek felhúzta a 7700k-t 4.5 GHz-re majd eldicsekszik meggora csávó, ja 1 évig, mert utána kuka a komplett cucc, mert ahhoz már hülye, hogy olyan tápot, hűtést, házat vegyen hozzá."
    Na ezért mondtam hogy nézd csak meg egy OEM alaplap és egy mondjuk ASUS deszka VRM hűtését. Szerinted melyik bírja jobban a 45 fokos tetőteret 0-24h-ban? Én pl. nem tuningolok, mégis 240-es AIO vízhűtés van a procimon. Szerinted ennél jobban hűt az OEM borda + venit? :D Ez a minőség, nem az hogy 5 vagy 10 percen belül cseréli-e a szervíz.

    Ha lehetne választani, inkább kérnék ASUS deszkát a Dell gépbe, meg Thermaltake hűtőt a feleakkora gyári vacak helyett, Samsung SSD-t a LiteOn helyett. De nem lehet. Az OEM-ben csak azt kaphatod amit ők beleraknak. Nincs választás, nincs konkurrencia. Mert nem is akarnak. És amíg egy ASUS/MSI/Giga azon verseng hogy japán szilárd kondikkal rakja ki a deszkát, legyen rajta rendes hűtés, addig egy OEM ilyennel nem foglalkozik. Ott kiküldik a mukit Kínába hogy teszteljen le pár noname dzsunka cuccot, és amiből adott idő alatt nem füstöl el mondjuk 10%-nál több, annak a gyártójával szerződjön le, addig a DIY noname ebben csak annyiban különbözik hogy azt mégcsak nem is teszteli senki. Az említett nagyobb DIY márkák minőségben ezek felett helyezkednek el. A különbség csak a hozzáadott szervíz, ami ráadásul OEM gépnél egybe vonatkozik, míg egy DIY gépnél minden alkatrészre külön szervíz vállal garit, tehát macera. De ez mint említettem már párszor, nem a minőség mértékegysége.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák