- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dell asztali gépek
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Asztrofotózás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nagyon nehéz még csak megközelítő adatokat is mondani, mert rengeteg módon lehet értelme a veszteséget. Ha az én véleményemre vagy kíváncsi, akkor én valahogy így számolnék:
A Boeing tervezett bevétele a 737 MAX típusból nagyjából 20 milliárd dollár per év 2019-re és az azt követő 3-4 évben. Ez kiesés, de a gépek egy részét legyártották, ami értéket képvisel, tehát nem teljes veszteség, hiszen ha megkapja a típus újra a repülési engedélyt, akkor ezeket értékesíteni lehet.
Nagyjából 4,9 milliárd dollárral számolnak a légitársaságok által igényelt kártérítésből, de ez feltehetően még ennél is magasabb összeg lesz. A különféle egyéb veszteségeket csak tippelni lehet, de esélyesen további 5-10 milliárd dollár. Számoljunk az alap értékkel.
Ez alapján a cég 2019-ben nagyjából 30 milliárd dollárt veszít bevétel terén, de ugye ismét: ez nem feltétlen valós veszteség. Ha a 737 MAX újra megkapja az FAA engedélyt, és újra gyártásba is kerül, akkor is jönnek még az átalakításból fakadó költségek és egyéb járulékos tételek. Ha mondjuk jövő nyárra a módosításokat jóvá hagyja az FAA, és újra repülhetnek a 737 MAX-ok, akkor én alsó hangon 15-20 milliárdra, pesszimistábban nézve 40-50 milliárd dollárra taksálnám az egész ügy miatti kártételt.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.